Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/3/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/3/2006
Test mtx
Συνταγή...δυναμίτης
ΤρώγονταS έρχεταI η όρεξη
Στην πίστα
Και επειδή εμείς πεινούσαμε πολύ, το βουτήξαμε και στην πίστα των Μεγάρων για να το γευτούμε και με άλλη γαρνιτούρα. Εκεί, λοιπόν, το GT απέδειξε ότι, μπορεί να κινηθεί γρήγορα με γραμμές, ενώ το ESP (δεν απενεργοποιείται πλήρως) επεμβαίνει, όταν υπερβάλλεις, μετριάζοντας βέβαια την ευχαρίστηση.
Στο δρόμο
Εκτός πίστας, όμως, το GT θα υποστρέψει σε δρόμο με χαμηλή πρόσφυση προοδευτικά και με το πίσω μέρος να βοηθά στη διόρθωση. Το ESP εκεί κρίνεται αποτελεσματικό, αφού επιτρέπει περιθώρια ευχαρίστησης απενεργοποιημένο, ενώ όταν τεθεί σε λειτουργία, το GT μετατρέπεται σε ένα γνωστά ουδέτερο και πολιτισμένο, σε γρήγορους ρυθμούς Golf. H ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή, προσφέρει όμως άνεση σε ένα ταξίδι, ενώ τα 17 ιντσών ελαστικά Bridgestone Potenza RE050 επηρεάζουν αρνητικά την ποιότητα κύλισης. Το σύστημα διεύθυνσης, τα φρένα και ο επιλογέας κρίνονται αντάξια των απαιτήσεων για γρήγορη οδήγηση, όπως άλλωστε σε όλα τα Golf 5ης γενιάς.
Υποστροφικό και ιδιαίτερα σε δρόμο με χαμηλή πρόσφυση είναι το Golf GT, αν βέβαια το ESP είναι απενεργοποιημένο.

Τα ελαστικά διάστασης 225/45 σε 17’’ ζάντες μετριάζουν τα επίπεδα άνεσης.

 
 Volkswagen Golf GT (1,4 TSI 170PS)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
ΧιλιοτεΤρακοSάρI... είναι και φαίνεται
TSI να λέμε τώρα;
ΣΤο εSωτερIκό
ΤρώγονταS έρχεταI η όρεξη