" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/4/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/4/2006
Πρώτη επαφή
Νέο Daihatsu Terios
ΑσTeri(os)!
Σημαντικό στοιχείο του νέου Terios αποτελεί η βελτιωμένη άνεση, που προσφέρει το αυτοκίνητο εκτός δρόμου.
Η νέα γενιά του Terios ανεβάζει τον πήχη ψηλότερα στην κατηγορία των compact SUV, όντας σημαντικά αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς. Το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να αναλάβει το βάρος του σημαντικότερου μοντέλου στην γκάμα της Daihatsu τόσο λόγω χαρακτήρα, όσο και λόγω τιμής.
Η ενσωμάτωση του νέου Terios στην γκάμα των αυτοκινήτων της Daihatsu δεν αποτελεί απλά ακόμα μια συνηθισμένη παρουσίαση ενός νέου μοντέλου, το οποίο αντικαθιστά ένα ήδη υπάρχον. Αντίθετα, το αυτοκίνητο αναμένεται να αποτελέσει το "Α" και το "Ω" της σύγχρονης γκάμας της φίρμας (πλαισιωμένο φυσικά από τα υπόλοιπα μοντέλα) και να ανοίξει ακόμα περισσότερο υπέρ της τη συνεχώς αναπτυσσόμενη στην ευρωπαϊκή αγορά κατηγορία των compact SUV. Το δεύτερο συνθετικό, πάντως, του όρου "compact SUV" μην το πάρετε τοις μετρητοίς, αφού το νέο Terios καταφέρνει, κυρίως με τη διατήρηση της μόνιμης τετρακίνησης (με τρία διαφορικά και δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού), να συνεχίσει την πολύ καλή εκτός δρόμου παράδοση του ονόματος "Terios", αν και σε καμία περίπτωση δε βάζει στην άκρη και τον ασφάλτινό του χαρακτήρα. Εκτός αυτού βέβαια, στοιχεία όπως η αναβαθμισμένη σχεδίαση, η επίσης αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής, οι μεγαλύτερες διαστάσεις και ο νέος, πιο δυνατός (και ροπάτος) κινητήρας, αναμένεται να τονίσουν ακόμα περισσότερο την εμπορική πορεία του μοντέλου.
Σχεδίαση
Ένα από τα νέα στοιχεία που φέρνει το Terios στην αγορά και που αναμένεται να απασχολήσει κυρίως το νεανικό κοινό, στο οποίο απευθύνεται το αυτοκίνητο, αποτελεί η ελκυστική του εξωτερική σχεδίαση. Εδώ, οι υπεύθυνοι της Daihatsu κατάφεραν να προσδώσουν ένα πιο σύγχρονο και συνάμα ευρέως αποδεκτό σχήμα, το οποίο διαθέτει το σημαντικό προσόν να μην σε αφήνει αδιάφορο, από όπου και εάν το κοιτάς: Μπροστά, παρά τη μικρή σε μέγεθος μάσκα, την παράσταση κλέβουν τα μεγάλα φωτιστικά και ο ευμεγέθης προφυλακτήρας. Στο πλάι, τα φουσκωμένα φτερά δίνουν την ψευδαίσθηση ενός ακόμα πιο πλατιού σχήματος, ενώ πίσω, το "V" τελείωμα του παρμπρίζ και τα εξογκωμένα φωτιστικά ορίζουν το ξεχωριστό του σχήματος.

 
 Νέο Daihatsu Terios
Χώροι
Κινητήρας
Εσωτερικό
Oδική Συμπεριφορά
Daihatsu Copen
Daihatsu Sirion 4X4


Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Opel Corsa-e VS MINI Cooper SE

Nέο Toyota C-HR GR Sport

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »