Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/4/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/4/2006
Πρώτη επαφή
ΑσTeri(os)!
Oδική Συμπεριφορά
Στο χώμα…
Η απόφαση των ανθρώπων της Daihatsu, να διατηρήσουν το σύστημα τετρακίνησης του προηγούμενου Terios και στο νέο μοντέλο, έχει συντηρήσει τις μεγάλες εκτός δρόμου δυνατότητες του αυτοκινήτου. Εδώ, σύμμαχος του οδηγού αποδεικνύεται και το μικρό σχετικά βάρος του οχήματος, αλλά και η δυνατότητα κλειδώματος της τετρακίνησης στις δύσκολες καταστάσεις. Σημαντικό στοιχείο του νέου Terios αποτελεί και η βελτιωμένη άνεση, που προσφέρει το αυτοκίνητο εκτός δρόμου, αφού ο πίσω άκαμπτος άξονας δεν αναπηδά συχνά στις ανωμαλίες.
Στην άσφαλτο…
Η σχετικά σφιχτή ρύθμιση του συστήματος αναρτήσεων του Terios αποτρέπει τιςμεγάλες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Παρά τις μικρές του διαστάσεις, τοιαπωνικό αυτοκίνητο αφήνει θετικές εντυπώσεις με τη σταθερότητα και τηνουδετερότητά του, εμπνέοντας συχνά τον οδηγό του να κινηθεί γρήγορα. Πολύκαλό εμφανίστηκε και το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης, παρ' ότι σε υψηλέςταχύτητες ελαφραίνει λίγο, ενώ στον τομέα των φρένων, το σύστημα προσφέρειαποτελεσματικότητα, αν και θα θέλαμε λίγο καλύτερη αίσθηση του αντίστοιχου πεντάλ.
Τετρακίνηση
Κλασική η λύση της μόνιμης τετρακίνησης, που συναντούμε στο νέο Terios, με την παρουσία τριών διαφορικών να ορίζουν τον 4Χ4 χαρακτήρα του. Εκτός δρόμου θα εκτιμηθεί η δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού, μέσω του ειδικού διακόπτη στο ταμπλό.

 
 Νέο Daihatsu Terios
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Χώροι
Κινητήρας
Εσωτερικό
Oδική Συμπεριφορά
Daihatsu Copen
Daihatsu Sirion 4X4