• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/5/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/5/2006
Test mtx
Ανανεωμένο Renault Megane 1,6 5d
Το ανανεωμένο Renault Megane συνεχίζει να είναι άνετο, παρέχοντας ταυτόχρονα καλή και ασφαλή οδική συμπεριφορά.
Με άλλη ματιά μπορείτε να δείτε πλέον το Renault Megane, καθώς και αυτό διαθέτει πλέον ένα ανανεωμένο "πρόσωπο".
Στο όχι και τόσο τυπικό χρονικό διάστημα των σχεδόν τριών και κάτι ετών, η Renault λανσάρισε την ανανεωμένη εκδοχή του μικρομεσαίου της μοντέλου. Η αλήθεια είναι ότι, εξαιτίας των ιδιαίτερων αρχικών επιλογών της εταιρείας σε ό,τι αφορά στο σχήμα του Megane, δεν ήταν μεγάλα τα περιθώρια για σημαντικές αισθητικές επεμβάσεις. Δηλαδή, ήταν πιο εύκολο να φανταστούμε ένα εντελώς νέο Megane, παρά κάποιο με ένα facelift. Ωστόσο, οι άνθρωποι της Renault βρήκαν τον τρόπο να τονώσουν την εμφάνιση του οχήματος, να το κάνουν λίγο πιο επιθετικό αλλά και πιο κομψό σε κάποια σημεία. Μικρότερη έκταση έχουν οι αλλαγές στο εσωτερικό και ακόμη μικρότερη σε τεχνικό επίπεδο (κινητήρες, αναρτήσεις κ.λ.π.). Αυτό που άλλαξε είναι η τιμή, η οποία πλέον ξεκινά από 14.500 ευρώ (1,4 λίτρων τρίθυρο, τετράθυρο ή πεντάθυρο), ενώ στα 1,6 λίτρα, με πεντάθυρο αμάξωμα, οι τιμές ξεκινούν από το πολύ καλό επίπεδο των 15.700 ευρώ.
Στο δρόμο
Γνώριμη είναι η "γεύση" που αφήνει στον οδηγό το ανανεωμένο και πώς θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, αφού σε τεχνικό επίπεδο δεν έγιναν αλλαγές. Συνεχίζει λοιπόν το γαλλικό όχημα να είναι ίσως το πιο άνετο της κατηγορίας, παρέχοντας ταυτόχρονα καλή και ασφαλή οδική συμπεριφορά. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ένα από τα σημεία όπου έγιναν επεμβάσεις (για να βελτιωθεί η πληροφόρηση του οδηγού), με αποτέλεσμα η συνολική αίσθηση να είναι καλή, χωρίς να χάνει πάντως το τιμόνι κάποια από τα αρχικά του χαρακτηριστικά, όπως τις λίγο περίεργες "επιστροφές" της στεφάνης στη θέση της ευθείας.
Εσωτερικό
Στο εσωτερικό, η ποιότητα βρίσκεται σε καλά επίπεδα για τα δεδομένα της κατηγορίας, με μαλακά πλαστικά στο ταμπλό, καλή συναρμολόγηση αλλά και αρκετές επιφάνειες καλυμμένες με το γνώριμο "σατινέ" υλικό της Renault. Αλλαγές υπάρχουν στις ενδείξεις του πίνακα οργάνων, ο οποίος είναι πιο ευανάγνωστος και ευχάριστος οπτικά. Αλλαγή στο καλό επίπεδο των χώρων δεν υπήρξε.
Κινητήρας
Ο γνωστός και πολύ καλός 1.600άρης κινητήρας των 110 ίππων συνεχίζει να παρέχει τις υπηρεσίες του και στο ανανεωμένο μικρομεσαίο Renault. Πρόκειται για μηχανικό σύνολο με πολύ καλή ευστροφία, το οποίο σε συνδυασμό με την καλοζυγισμένη κλιμάκωση του κιβωτίου παρέχει στον οδηγό πολύ καλές επιδόσεις. Η κατανάλωση διατηρείται στα καλά επίπεδα των 6,9 λτ./100 χλμ, σύμφωνα με εργοστασιακά στοιχεία.
Τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι λίγο μεγαλύτερα, έχουν νέα διάταξη κατόπτρων στο εσωτερικό τους και είναι σαφώς πιο "φρέσκα" από πλευράς εμφάνισης.

Στα πίσω φωτιστικά σώματα επιλέχθηκε μια οριζόντια διάταξη στο εσωτερικό του και όχι κάθετη -όπως μέχρι πρότινος- ενώ το λευκό χρώμα στο κάλυμμα είναι πιο εμφανές και εντείνει τη συνολική κομψότητα.

Ανασχεδιασμένος είναι και ο εμπρός προφυλακτήρας, με τους προβολείς ομίχλης να είναι τραβηγμένοι περισσότερο προς τα πλάγια.

Νέας σχεδίασης ζάντες αλλά και κάποια νέα χρώματα συμπληρώνουν την εξωτερική ανανέωση του Megane.