• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/6/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/6/2006
Πρώτη επαφή
Alfa Romeo Spider
Italian job
H νέα Spider προσφέρει πολύ καλά επίπεδα άνεσης αναλογικά με το σπορτίφ προσανατολισμό της.
Η Alfa Romeo ύστερα από 12 έτη(!) αντικαθιστά τη Spider. Οι Ιταλοί, για άλλη μια φορά, αποδεικνύουν πως η ιστορία της εταιρείας μπορεί να συνεχιστεί και μέσα από τα νέα της μοντέλα, μοντέλα που αντέχουν στο χρόνο.
Το πριν και το τώρα…
H ιστορία της Spider ξεκινά 51 χρόνια πριν και από τότε αριθμούμε συνολικά άλλες τρεις γενιές, για να φτάσουμε σήμερα να μιλάμε για τη νέα Spider. Ένα αυτοκίνητο που έχει συνδεθεί άρρηκτα με τη φιλοσοφία της εταιρείας τόσο σε θέματα εμφάνισης, όσο και οδικής συμπεριφοράς, δε θα μπορούσε να απουσιάζει ύστερα και από τα ελπιδοφόρα μηνύματα για ανάκαμψη του ομίλου, στον οποίο ανήκει η εταιρεία. Παίρνοντας ως βάση λοιπόν τη μεσαία 159 και το νεοφερμένο κουπέ με το όνομα "Brera" -και όχι "GTV"- η νέα Spider εκπροσωπεί την εταιρεία στην κατηγορία των ρόουντστερ αυτοκινήτων, θυμίζοντας για άλλη μια φορά -μέσω της εμφάνισής της- ότι θα τη θαυμάζουμε και εκείνη για αρκετά χρόνια ακόμα.
Μπροστά από την εποχή της
Η συνεργασία του σχεδιαστικού κέντρου Pininfarina (εκεί κατασκευάζεται η νέα Spider) με τους σχεδιαστές της Alfa Romeo, επέφερε και πάλι το καλύτερο αποτέλεσμα, αφού άλλωστε η Spider ανακηρύχθηκε ως το "Κάμπριο της Χρονιάς 2006" από την έκθεση της Γενεύης, στις αρχές του έτους. Η εμφάνιση της Spider παραπέμπει, όπως είναι λογικό, στην κλειστή Brera στο εμπρόσθιο μέρος, ωστόσο το ρόουντστερ αυτοκίνητο είναι εντελώς διαφορετικό στο πλάι και πίσω. Πιο συγκεκριμένα, η ανασήκωση του αμαξώματος από τις πόρτες και πίσω, σε συνδυασμό με την κυματιστή γραμμή -που διατρέχει τον πίσω όγκο- δημιουργεί ένα δυναμικό σύνολο, με έμφαση στη μυώδη σχεδίασή της.
Η Spider εν έτει 2006….
Η νέα Spider, ως γόνος μιας νέας εποχής, μπορεί να διατηρεί αρκετά στοιχεία από το παρελθόν (ίδια φιλοσοφία οροφής, δυνατούς κινητήρες κ.λ.π.), ωστόσο φέρεται αρκετά πιο προσεγμένη, όπως προστάζει άλλωστε η εποχή μας. Έτσι, βελτιώθηκε σε κάποιο μεγάλο ποσοστό η ακαμψία του πλαισίου, όπου υστερούσε η προηγούμενη, ενώ επιπλέον η Spider διαθέτει υψηλή τεχνολογία σε επίπεδο εξοπλισμού και διαθέτει και αερόσακο για τα γόνατα του οδηγού.
Κινητήρες - Ικανός ο 2,2, εκπληκτικός ο 3,2 λίτρων
Αν και το βάρος της Spider 2,2 είναι σχετικά αυξημένο (1.530 κιλά), εκείνος ο κινητήρας δε δυσκολεύεται να την κινήσει σβέλτα. Έτσι, οι 185 ίπποι του, σε συνδυασμό με τη σφιχτή κλιμάκωση του κιβωτίου των 6 σχέσεων, της προσδίδουν την απαιτούμενη ζωντάνια, ενώ, όσον αφορά στη λειτουργία του, είναι πολιτισμένη, με καλή ελαστικότητα. Ο κινητήρας των 3,2 λίτρων με τους 260 ίππους σαφέστατα εξασφαλίζει πιο σπορτίφ επιδόσεις, ενώ εντυπωσιάζει με την ελαστικότητα και τη χροιά του.
Oροφή
Η οροφή της νέας Spider είναι υφασμάτινη και διακρίνεται για την καλή της ποιότητα, αφού αποτελείται από 5 επενδύσεις.

 
 Alfa Romeo Spider
Εσωτερικό
Οδική συμπεριφορά