Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/6/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/6/2006
Πρώτη επαφή
Italian job
Οδική συμπεριφορά
H νέα Spider δε διαφέρει στη δομή της ανάρτησης από την Brera (με διπλά ψαλίδια εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω), προσφέροντας πολύ καλά επίπεδα άνεσης αναλογικά με το σπορτίφ προσανατολισμό της. Το σύστημα ελέγχου της συμπεριφοράς (VDC) επεμβαίνει όπου χρειαστεί, για να διορθώσει την υποστροφή, αν και σπάνια κάνει αισθητή την παρουσία του, ειδικότερα στην τετρακίνητη 3,2 λίτρων. Η τετρακίνηση, μέσω κεντρικού διαφορικού τύπου Torsen C, κατανέμει τη ροπή στους δύο άξονες από το αρχικό 43%-57%, στο 72%-28% και 22%-78% αντίστοιχα, για τον εμπρός και πίσω άξονα. Το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα, για άλλη μια φορά, αναδεικνύουν την εικόνα της Alfa Romeo γενικότερα στον τομέα, προσφέροντας πολύ καλή αίσθηση.

 
 Alfa Romeo Spider
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Οδική συμπεριφορά