Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/10/2006
TEST
Οδική συμπεριφορά - Άνεση
Διαβάστηκε από 14256 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/10/2006
Κυρίαρχη στο δρόμο
Το πρώτο πράγμα που αντιλαμβάνεται κανείς μόλις κάνει τα πρώτα χιλιόμετρα με τη Mercedes S 350, είναι η εξαιρετική ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου και, αντίστοιχα, η υψηλότατη άνεση της αερανάρτησης Airmatic. Ειδικά μάλιστα στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας, ο συνδυασμός της αερανάρτησης με ελαστικά υψηλού προφίλ πραγματικά εκμηδενίζει τις ανωμαλίες των ελληνικών οδοστρωμάτων. Και στην οδική συμπεριφορά, πάντως, παρ' ότι η S-Class δεν έχει φτιαχτεί για να οδηγείται σε αγωνιστικούς ρυθμούς (μόνο τα 5+ μέτρα του αμαξώματος και οι σχεδόν 2 τόνοι βάρους αρκούν για να αποθαρρύνουν τέτοιες σκέψεις), το αυτοκίνητο δείχνει, ότι τα περιθώρια πρόσφυσής του είναι πολύ μεγαλύτερα από ό,τι πιστεύει ο οδηγός του. Εδώ θα πρέπει να αποδώσουμε τα εύσημα στο εξελιγμένο ESP (και σε όλα τα ηλεκτρονικά που ενσωματώνει), το οποίο ακόμα και όταν απενεργοποιηθεί, επεμβαίνει εκεί που πρέπει, εξασφαλίζοντας την παραμονή του αυτοκινήτου εντός της τροχιάς. Το σύστημα διεύθυνσης, από την πλευρά του, βαραίνει χαρακτηριστικά, μόλις ο οδηγός περάσει στο υψηλότερο φάσμα του ταχύμετρου, αλλά και όταν επιλεγεί η Sport ένδειξη στο κιβώτιο. Αν και σε πιο λογικές ταχύτητες, έχει εκείνη την ελαφριά αίσθηση που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της Mercedes. Τα φρένα, από την πλευρά τους, είναι υπεράνω κριτικής.

 
  Mercedes S 350
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδική συμπεριφορά - Άνεση
Εσωτερικό
Χώροι
Παθητική ασφάλεια
Κινητήρας
Τεχνολογία
Συμπέρασμα