Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/10/2006
TEST
Βαρύ πυροβολικό
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 39598 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/10/2006
"Πρόθυμος" αλλά….
Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τη γρηγορότερη -προς το παρόν- έκδοση του Corsa, αυτή δηλαδή με το μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. Το εν λόγω μοτέρ διαθέτει το σύστημα Twinport, που συνδυάζει μεταβλητό έλεγχο πολλαπλής εισαγωγής και υψηλές αναλογίες ανακύκλωσης καυσαερίων, διασφαλίζοντας με τον τρόπο αυτό χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Όπως αποδεικνύεται όμως, δεν αρκεί μόνο αυτό. Τα 90 άλογα (εργοστασιακή μέτρηση) του 1.400άρη κινητήρα και τα 125 Nm ροπής αποδεικνύονται "λίγα" για την άνετη μεταφορά 4 επιβατών και την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων. Σε μεγάλο, βέβαια, βαθμό, αυτό οφείλεται και στην αύξηση του βάρους του οχήματος αλλά -πολύ περισσότερο- στη μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων, καθώς, προς όφελος της κατανάλωσης, περιορίστηκαν σημαντικά οι επιδόσεις του μοντέλου. Ειδικά η 4η ταχύτητα είναι απίστευτα μακριά, γεγονός που κάνει την 5η να μοιάζει με overdrive. Tέλος η μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα δεν είναι τόσο άσχημη, αλλά η ρεπρίζ είναι απογοητευτικές.

 
 Οpel Corsa 1,4 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Παθητική ασφάλεια
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας
Flex - Fix
Συμπέρασμα