" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/10/2006
TEST
Chevrolet Epica 2,0 LS
Λόγω… τιμής!
Διαβάστηκε από 4978 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/10/2006
chevrolet - Με όμορφο παρουσιαστικό, ικανοποιητική ποιότητα κατασκευής αλλά και καλούς χώρους, το Epica της Chevrolet (Europe) είναι μια τίμια πρόταση για όποιον επιθυμεί ένα μεγάλο σεντάν, στα λεφτά όμως ενός μεσαίου οχήματος…
 H εικόνα του νέου Epica, συνολικά, είναι πολύ πιο σύγχρονη και αποδεκτή, σε σύγκριση πάντα με του Evanda.
H εικόνα του νέου Epica, συνολικά, είναι πολύ πιο σύγχρονη και αποδεκτή, σε σύγκριση πάντα με του Evanda.
Με όμορφο παρουσιαστικό, ικανοποιητική ποιότητα κατασκευής αλλά και καλούς χώρους, το Epica της Chevrolet (Europe) είναι μια τίμια πρόταση για όποιον επιθυμεί ένα μεγάλο σεντάν, στα λεφτά όμως ενός μεσαίου οχήματος…
Η Chevrolet (Europe) ρίχνει στην ελληνική αγορά ένα ακόμη νέο μοντέλο, στοχεύοντας στη βελτίωση της εικόνας των αυτοκινήτων της τόσο σχεδιαστικά, όσο και στους υπόλοιπους τομείς. Στο προηγούμενο τεύχος μας, είχατε την ευκαιρία να διαβάσετε τη δοκιμή του Captiva, τη νέα πρόταση της εταιρείας για την κατηγορία των ελευθέρου χρόνου οχημάτων. Σε αυτό το τεύχος αξιολογούμε το ολοκαίνουργιο Epica. Τον εκπρόσωπο, δηλαδή, της Chevrolet (Europe) στο segment των μεγάλων οχημάτων. Εάν βέβαια το προτιμάτε και αλλιώς, τον αντικαταστάτη του Evanda…
Συνολικά….
Το νέο Epica ως σύνολο διακρίνεται για το πολύ πιο όμορφο σχεδιασμό του -συγκριτικά πάντα με το Evanda- ενώ και το αυξημένο μήκος του (+34 χλστ., 4.804 χλστ.) συμβάλλει στην εικόνα ενός οχήματος μεγάλης κατηγορίας. Βέβαια, κύριο χαρακτηριστικό της νέας γενιάς δεν είναι μόνο η πιο αποδεκτή εμφάνιση, αλλά η αναβάθμιση της ποιότητας κατασκευής στο εσωτερικό. Ο διάκοσμος του Epica έχει σαφώς πιο καλά υλικά και αναμφισβήτητα πιο "πολυτελή" υπόσταση σε σχέση με το Evanda. Από τεχνικής σκοπιάς τώρα, μην περιμένετε μεγάλες αλλαγές. Σίγουρα η προσθήκη των νέων εν σειρά 6κύλινδρων μηχανικών συνόλων των 2,0 και 2,5 λτ. κάνει τη διαφορά στη νέα version, αλλά τόσο τα κιβώτια (εξαιρουμένου του νέου 5τάχυτου αυτόματου), όσο και η ανάρτηση παραμένουν ως είχαν. Για τη μεν ανάρτηση τα σχόλια είναι θετικά, καθώς η άνεση που προσφέρει στους επιβάτες είναι υψηλού επιπέδου, για τα δε κιβώτια, όμως, είναι σίγουρο -τουλάχιστον όσον αφορά στο μηχανικό 5άρι που δοκιμάσαμε- ότι χρειάζονται βελτίωση.
Ο "άσσος"…
Όπλο του νέου Epica, πέρα από τους άνετους χώρους και το πιο σύγχρονο σχεδιασμό του αμαξώματος, είναι δίχως αμφιβολία η τιμή αγοράς του. Τα 23.600 ευρώ, που απαιτούνται για την απόκτηση της βασικής έκδοσης των 2,0 λτ. (142 εργοστασιακών ίππων), με πληρέστατο μάλιστα εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, δεν είναι σύνηθες φαινόμενο, ειδικά όταν αναφερόμαστε σε οχήματα της μεγάλης κατηγορίας. Αντίθετα, θα λέγαμε πως η εν λόγω τιμή μάλλον… γλυκοκοιτάζει μοντέλα του μεσαίου segment. Όπως και να' χει πάντως, πρόκειται για μια τίμια πρόταση και σίγουρα συμφέρουσα συνολικά.

Κινητήρας
chevrolet - Με όμορφο παρουσιαστικό, ικανοποιητική ποιότητα κατασκευής αλλά και καλούς χώρους, το Epica της Chevrolet (Europe) είναι μια τίμια πρόταση για όποιον επιθυμεί ένα μεγάλο σεντάν, στα λεφτά όμως ενός μεσαίου οχήματος…
 H εικόνα του νέου Epica, συνολικά, είναι πολύ πιο σύγχρονη και αποδεκτή, σε σύγκριση πάντα με του Evanda.
Η έκδοση του Epica, που είχαμε στη διάθεσή μας κατά τη διάρκεια της δοκιμής, έφερε κάτω από το καπό της το νέο 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 2,0 λτ., απόδοσης 142 εργοστασιακών ίππων. Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι ικανό να κινήσει χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα το αμάξωμα σε ένα μεγάλο ταξίδι, διατηρώντας με άνεση ταχύτητες κοντά στα 150 χλμ./ώρα και μάλιστα με σχετικά χαμηλά επίπεδα παραγόμενου θορύβου. Στην πόλη τώρα, τα 187 Nm ροπής στις 3.600 σ.α.λ. επαρκούν για μην προβαίνει ο οδηγός σε συνεχείς εναλλαγές σχέσεων. ¶λλωστε, και το μηχανικό κιβώτιο των 5 ταχυτήτων δεν αρέσκεται σε γρήγορα ανεβάσματα ή κατεβάσματα, καθώς δεν εμφανίζει και το καλύτερο κούμπωμα, προσφέροντας συγχρόνως στα χέρια του οδηγού και μια "λαστιχένια" αίσθηση. Επίσης, δε μείναμε ικανοποιημένοι από την πολύ μακριά διαδρομή του συμπλέκτη και την πολύ μαλακή αίσθησή του.

Σε σχέση με το παρελθόν…
Σχεδιαστικά, όπως προαναφέραμε, πιστεύουμε πως η εικόνα του νέου Epica, συνολικά, είναι πολύ πιο σύγχρονη και αποδεκτή, σε σύγκριση πάντα με του Evanda. Ποιοτικά η αναβάθμιση είναι εμφανής, γεγονός που γίνεται μάλιστα αντιληπτό από την πρώτη κιόλας επαφή, με τα υλικά που κοσμούν την καμπίνα των επιβατών. Ας δούμε, όμως, ορισμένες μικρές αλλά σίγουρα ενδιαφέρουσες συγκρίσεις μεταξύ Epica και Evanda.
Epica VS Evanda
Μήκος: 4.804 vs 4.770 /+34 χλστ.
Πλάτος: 1.807 vs 1.815 /-8 χλστ.
Ύψος: 1.449 vs 1.440 /+9 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.700 χλστ. (όμοιο)
Χώρος απ.: 435 λτ. vs 420 / +15 λτ.
Κινητήρες: 2,0 - 2,4 λτ. vs 2,0 λτ.
Απόδοσης: 142 - 157 vs 130 /+12 ίπποι

 
 Chevrolet Epica 2,0 LS
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό
Χώροι


Το νέο Nissan GT-R;

Το νέο μίνι πόλης της Τοyota

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Τι νέο φέρνει το Nissan Juke;

Η κίνηση στους δρόμους

Στα σχέδια της VW το «καυτό» ID.3 R

Έρχεται BMW i1

Δοκιμή: Νέο Fiat Tipo

Tonale: Πιο χρήσιμη από τη νέα Giulietta;

Ξέρεις τα φίλτρα του αυτοκινήτου σου;

Skoda One: Όφελος έως και 5.000 ευρώ

Ατυχές ξεπαρκάρισμα

«Αλλαγή στην κεφαλή της Citroen»

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »