Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/11/2006
TEST
Audi A6 allroad quattro 3,2 FSI
All… a rounder
Διαβάστηκε από 13718 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/11/2006
Η νέα γενιά allroad quattro "μεγάλωσε" σε διαστάσεις, απέκτησε νέους ισχυρούς κινητήρες και αναβάθμισε σημαντικά το τεχνολογικό της υπόβαθρο.
Υπάρχει ένας "παίχτης" στην "ομάδα" της Audi, που παίζει σε όλες τις θέσεις και μάλιστα… με την ίδια ευκολία! Το όνομα αυτού; "A6 allroad quattro"!
Ποια εταιρεία δε θα ήθελε να έχει στην γκάμα της ένα μοντέλο, με τα χαρακτηριστικά του allroad quattro; Γνώμη μας; Όλες ανεξαρτήτως οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα επιθυμούσαν να έχουν στις τάξεις τους ένα μοντέλο, με το "DNA" του allroad. Άλλωστε, αυτό αποδείχθηκε εμπράκτως, από την απήχηση που είχε το γερμανικό προϊόν στους κόλπους των εύπορων -κυρίως- Ευρωπαίων (και όχι μόνο) καταναλωτών. Η Audi, λανσάροντας το 2000 το 1ο allroad quattro, είχε ως στόχο να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Ήθελε, με την κίνηση αυτή, να δώσει στην αγορά "κάτι νέο" και σίγουρα διαφορετικό… Βέβαια, για να λέμε και τα πράγματα με το όνομά τους, η γερμανική εταιρεία, με αυτό το μοντέλο, ήθελε να καλύψει και τις δικές της "ελλείψεις" τότε, κυρίως στην αγορά των ελευθέρου χρόνου οχημάτων, με ένα μοντέλο όμως, που στην πράξη δεν έφερε τη σφραγίδα του καθαρόαιμου SUV! Ήταν στην ουσία ένα avant όχημα, που συνδύαζε τα πάντα. Άνεση, επιδόσεις, χώρους και υψηλή τεχνολογία, σε ένα αμάξωμα, που, επιπλέον, πρόσφερε τη δυνατότητα κίνησης -με την ίδια ευκολία- σε κάθε επιφάνεια! Πλέον και με την προσθήκη στην γκάμα του SUV Q7, η γερμανική εταιρεία λανσάρει -πιο ήσυχη πια- τη 2η γενιά του οχήματος. Ενός αυτοκινήτου, που με την πάροδο του χρόνου "ωρίμασε" και εξελίχτηκε σε όλους τους τομείς, προσφέροντας πλέον στον καταναλωτή που θα το επιλέξει, έναν ιδανικό συνδυασμό χαρακτηριστικών, που όμοιό του δύσκολα συναντάμε.
Generation… 2!
Η νέα γενιά allroad quattro "μεγάλωσε" σε διαστάσεις (μήκος κοντά στα 5 μ.), απέκτησε νέους ισχυρούς κινητήρες (3,2 λτ. V6 και 4,2 λτ. V8) και αναβάθμισε σημαντικά το τεχνολογικό της υπόβαθρο. Η adaptive air suspension (προσαρμοζόμενη πνευματική ανάρτηση) προσφέρει τη δυνατότητα στο πλήρωμα του allroad, όταν "βαρεθεί" τις ασφάλτινες βόλτες, να χαράξει ρότα για χωμάτινες διαδρομές. Βέβαια, μη φανταστείτε ότι το τετρακίνητο allroad θα πάει παντού! Χρειάζεται "μέτρο", γιατί δε θα πρέπει να ξεχνάμε, ότι επί της ουσίας πρόκειται για ένα crossover όχημα και όχι για ένα καθαρόαιμο εκτός δρόμου αυτοκίνητο!
Το χρώμα του χρήματος
Για ν' αποκτήσετε την έκδοση που είχαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας (A6 allroad 3,2 FSI Tiptronic quattro), θα χρειαστεί να εκταμιεύσετε 75.300 ευρώ (η βασική έκδοση, χωρίς το κιβώτιο ταχυτήτων Tiptronic, κοστίζει 71.900 ευρώ). Βέβαια, θα αποκτήσετε ένα όχημα με όλα τα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας, μια πολυτελή limo δηλαδή, με εμφάνιση αγριεμένου στέισον μοντέλου και χαρακτήρα… SUV!
Μας άρεσε… η δυνατότητα της αερανάρτησης (των 5 προγραμμάτων) να αυξομειώνει την απόσταση του οχήματος από το έδαφος, η ποιότητα κατασκευής, η σχεδίαση, οι χώροι, η δυνατότητα κίνησης σε κάθε οδόστρωμα.
Δε μας άρεσε… η μέτρια αίσθηση του τιμονιού, η πολυπλοκότητα του συστήματος MMI, ο "δύσχρηστος" χαρακτήρας του οχήματος μέσα στα μεγάλα αστικά κέντρα.

 
 Audi A6 allroad quattro 3,2 FSI
Οδική συμπεριφορά
Adaptive air suspension
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι