Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/11/2006
TEST
All… a rounder
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 13718 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/11/2006
Για κάθε… οδόστρωμα
Το νέο A6 allroad quattro μπορεί να οδηγηθεί γρήγορα, ακόμη και σε κλειστά κομμάτια του οδικού δικτύου. Μη σας φοβίσει ο αισθητός όγκος του! Είναι φιλικό στις αντιδράσεις του, εμπνέει ασφάλεια και, σε περίπτωση μάλιστα που "καταλάβει" πως το έχετε πιέσει παραπάνω από τις δυνατότητές του, θα θέσει σε λειτουργία και το ESP (εάν το έχετε απενεργοποιήσει), επαναφέροντάς σας… στην τάξη! Επίσης, μπορεί να "καταπιεί" ατέλειωτα χιλιόμετρα στην εθνική οδό, με εξαιρετική άνεση και ευκολία (κορυφαία ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση). Επιπλέον, εμφανίζεται το ίδιο ευχάριστο και ευκολοδήγητο -παρά το μεγάλο όγκο του- ακόμα και σε καθημερινή χρήση, αν και σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος, ίσως το "απότομο" σταμάτα - ξεκίνα κουράσει λίγο (λόγω της μεγάλης δύναμης του κινητήρα). Το πιο σημαντικό όμως στοιχείο είναι, πως το αυτοκίνητο θα ακολουθήσει τις "ορέξεις" σας -με την ίδια άνεση και ευκολία- ακόμα και εκεί που τελειώνει ο δρόμος… Άλλωστε, τα είπαμε και πριν. Κινητήρας, τετρακίνηση και αερανάρτηση δημιουργούν την τέλεια συνταγή…
Τετρακίνηση
Η μόνιμη τετρακίνηση με την οποία εφοδιάζεται το νέο allroad, πέρα από τα υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας που προσφέρει, λειτουργεί και με τον πλέον ιδανικό τρόπο σε χωμάτινες διαδρομές, εμπνέοντας ασφάλεια στο πλήρωμα. Υπό κανονικές συνθήκες, μεταφέρει τη ροπή σε ποσοστό 50:50 μεταξύ των δύο αξόνων, ενώ μπορεί, εάν χρειαστεί, να μεταφέρει ποσοστό μεγαλύτερο του 75% της ροπής στον άξονα, που έχει τη μεγαλύτερη ανάγκη.

 
 Audi A6 allroad quattro 3,2 FSI
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδική συμπεριφορά
Adaptive air suspension
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι