• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/1/2007
Test mtx
Αlfa Romeo Spider 2,2
Mama mia!
Διαβάστηκε από 2737 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/1/2007
Η Spider διατηρεί μια πολύ καλή και ουδέτερη οδική συμπεριφορά.
Χωρίς να χάνει την επαφή της με το ένδοξο παρελθόν της Alfa Romeo στα ανοικτά αυτοκίνητα, η νέα Spider είναι όσο ποθητή χρειάζεται, για να νιώθει ο ιδιοκτήτης της ξεχωριστός.
Δε θα μπορούσε παρά να είναι ένα ξεχωριστό όχημα ο αντικαταστάτης της αειθαλούς και ιδιότροπης Alfa Romeo Spider, η οποία επί 12 συναπτά έτη κοσμούσε τους εμπορικούς καταλόγους της ιταλικής φίρμας. Και τι πιο ταιριαστό, άλλωστε, από το δανεισμό του αμαξώματος της πανέμορφης Brera, από το οποίο αφαιρέθηκε η οροφή και αντικαταστάθηκε από υφασμάτινη - ηλεκτρικά αναδιπλούμενη στο χώρο αποσκευών- κουκούλα, ενώ και το πίσω τμήμα απέκτησε ένα αντίστοιχο ελκυστικό σχήμα. Μάλιστα, για να διαχωρίσει σε κάποιο βαθμό την αισθητική του πίσω τμήματος της Spider από αυτό της Brera, η Alfa Romeo ανέθεσε τη δημιουργία του στον Pininfarina. Το κοινό με αυτό της Brera εμπρόσθιο τμήμα διατηρεί φυσικά την Giugiaro καταγωγή του.
Κινητήρας
Ο κινητήρας των 2,2 λίτρων της Alfa Romeo Spider κινεί με αρκετή άνεση το αυτοκίνητο, χωρίς όμως -σε καμία περίπτωση- να καταφέρνει να προσδώσει στο βαρύ ιταλικό κάμπριο (1.661 κιλών) πολύ γρήγορες επιδόσεις. Η σφιχτή, πάντως, κλιμάκωση του 6αριού μηχανικού κιβωτίου με το οποίο συνεργάζεται, είναι υπεύθυνη για την επίτευξη λίγο καλύτερων ρεπρίζ από αυτών της πιο ελαφριάς "αδελφής" Brera 2,2, αλλά και της ίδιας, σχετικά υψηλής κατανάλωσης. Ευτυχώς, πάντως, που στην περίπτωση της Spider ο κινητήρας προσφέρει πιο ευδιάκριτα εκείνον το χαρακτηριστικό ήχο των μηχανικών συνόλων της Alfa Romeo, που σε κάνει να νοσταλγείς το παρελθόν…
Oυδέτερη στο δρόμο
Ως σύγχρονο τέκνο της Alfa Romeo, η Spider διατηρεί μια πολύ καλή και ουδέτερη οδική συμπεριφορά, η οποία πάντως δεν είναι αψεγάδιαστη, όπως στην περίπτωση της πιο "δεμένης" Brera, αφού σε διαδρομές με στροφές, το εμπρόσθιο τμήμα της Spider εμφανίζεται λίγο πιο νευρικό. Εδώ, κύριο ρόλο παίζει η μικρότερη ακαμψία του αυτοκινήτου, η οποία πάντως βρίσκεται σε καλύτερα επίπεδα από την ακαμψία του αμαξώματος της Spider που αντικαθιστά. Στον τομέα της άνεσης, η σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων (διπλά ψαλίδια εμπρός, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) δεν περιορίζει τόσο τα περιθώρια. Τα φρένα, με τη σειρά τους, έχουν κορυφαία απόδοση και το τιμόνι πολύ καλή αίσθηση.
Το εσωτερικό της Spider προέρχεται αυτούσιο από τις Brera/159. Αισθητικά, η εικόνα ικανοποιεί απόλυτα με τη σπορτίφ της χροιά, ενώ ποιοτικά, τα πράγματα βρίσκονται σε καλά επίπεδα. Οι δύο επιβάτες του αυτοκινήτου έχουν αρκετό χώρο στη διάθεσή τους, ενώ οι θήκες για μικροαντικείμενα πίσω από τα καθίσματα αυξάνουν την πρακτικότητα. O χώρος αποσκευών είναι 253 λίτρα.
Οροφή
Η υφασμάτινη οροφή της Alfa Romeo Spider είναι αρκετά ποιοτική, προσφέροντας επιπλέον πολύ καλή ηχομόνωση στο εσωτερικό. Χρειάζεται περίπου 24 δευτερόλεπτα για να αναδιπλωθεί ηλεκτρικά, με το πάτημα ενός διακόπτη στο πίσω τμήμα.