" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/3/2007
Test mtx
Νέο Honda CR-V 2,0
Τρίτη και φαρμακερή
Διαβάστηκε από 23968 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/3/2007
honda cr-v - Η τρίτη γενιά του CR-V καλείται να φανεί αντάξια των προκατόχων της (2,5 εκ. οχήματα σε 160 χώρες). Οι προϋποθέσεις για κάτι τέτοιο δείχνουν ότι πληρούνται.
 Νέο Honda CR-V 2,0 : Φοβερό στην άσφαλτο,
Νέο Honda CR-V 2,0 : Φοβερό στην άσφαλτο, "παιχνίδι" στο χώμα
Η τρίτη γενιά του CR-V καλείται να φανεί αντάξια των προκατόχων της (2,5 εκ. οχήματα σε 160 χώρες). Οι προϋποθέσεις για κάτι τέτοιο δείχνουν ότι πληρούνται.
Γενιά υπ' αριθμόν 3
Η τρίτη γενιά του CR-V έχει να επιδείξει, πριν από οτιδήποτε άλλο, μια σημαντική αλλαγή, η οποία αφορά στη συνολική του παρουσία στο δρόμο: το αυτοκίνητο είναι πλέον πολύ πιο ξεχωριστό και με μια δική του ευδιάκριτη ταυτότητα.
Τεχνικά
Γενικότερα, το σύνολο είναι ελκυστικό και πιο συμπαγές, χάρη και στις μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις σε σχέση με το προκάτοχο CR-V (πιο κοντό κατά 105 χλστ σε μήκος, 35 χλστ χαμηλότερο και μεταξόνιο κατά 10 χλστ. μικρότερο), στο αυξημένο κατά 40 χλστ. πλάτος, καθώς και στα αυξημένα κατά 25 και 5 χλστ. μετατρόχια εμπρός και πίσω, αντίστοιχα. O xαρακτήρας του CR-V παρουσιάζει αλλαγή, η οποία έγινε μετά από έρευνες της εταιρείας σε ιδιοκτήτες των προηγούμενων μοντέλων CR-V, οι οποίοι δεν προτιμούν τις εκτός δρόμου διαδρομές. Παρ' όλα αυτά, η Honda εξέλιξε ελαφρώς το αυτόματο σύστημα τετρακίνησης της προηγούμενης γενιάς και, μέσω της ρύθμισης των αναρτήσεων και της αύξησης της στιβαρότητας του πλαισίου, επιτεύχθηκε ο πιο ασφάλτινος χαρακτήρας, χωρίς ωστόσο να χαθεί εντελώς ο εκτός δρόμου. Στα βασικά ατού -και γι αυτό το Honda- συγκαταλέγεται το μοτέρ του, αλλά και η οδική συμπεριφορά του.
Μας άρεσε
Ο κινητήρας, οι επιδόσεις, η οδική συμπεριφορά σε κάθε δρόμο, ο επιλογέας των ταχυτήτων και το χειρόφρενο
Δεν μας άρεσε
Ο θόρυβος του κινητήρα στις υψηλές σ.α.λ., η τιμή της βασικής έκδοσης
Μακάρι…:
… το νέο CR-V να είχε και ένα κλείδωμα της τετρακίνησης

 
 Νέο Honda CR-V 2,0
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Χώροι
Κινητήρας - Επιδόσεις


Ford EcoSport VS Peugeot 2008

Έρχεται το πρώτο Pick-Up της Lada;

Οδηγήσαμε με το Top ελαστικό για όλα τα Top SUV

Δοκιμή: Honda Jazz με 102 άλογα

Η κίνηση στους δρόμους

Ανανέωση στόλου: Θα αντέξει το κράτος τη χασούρα;

Δερμάτινο σαλόνι ή κάτι άλλο;

Αll about Σύστημα Μετάδοσης

H μοναδική παγίδα του LPG!

Dent Genie: «To PDR είναι το μέλλον»

Δοκιμή: Nissan Navara N-Guard

Στα σκαριά η νέα Mercedes C-Class

Το κύκνειο άσμα του Mitsubishi Pajero

To Toyota Mark X μας «αποχαιρετά» (+vid)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »