" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/3/2007
Πρώτη επαφή
Nέο Jeep Wrangler και Wrangler Unlimited 3,8 V6
Αυθεντικό γι άλλη μια φορά
Διαβάστηκε από 6058 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/3/2007
Το Wrangler καταφέρνει και διατηρεί το κλασικό του σχήμα.
Η έκτη γενιά του Wrangler εκσυγχρονίστηκε στα σημεία, παρέμεινε, όμως, πρωτίστως ένα ανθεκτικό και με μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου όχημα.
Κλασική αξία
Εδώ και 65 χρόνια, η Jeep αποτελεί το συνώνυμο της περιπέτειας. Κοιτάζοντας τα Willys της δεκαετίας του '40 μέχρι και το σημερινό Wrangler, εύκολα αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχουν κάποια στοιχεία, που παρέμειναν αναλλοίωτα στο πέρασμα του χρόνου και δε φθείρονται ούτε από τις νέες τάσεις της εποχής, αλλά και ούτε από τον αναγκαίο εκσυγχρονισμό. Η εμφάνιση, η αντοχή και η απλότητα είναι αυτά που τα χαρακτηρίζουν επί σειρά ετών και που από γενιά σε γενιά παρουσιάζονται με πιο ραφιναρισμένο τρόπο, πάντα όμως είναι ορατά.
Τι άλλαξε στο Wrangler
Το Wrangler βελτιώνεται γενιά με γενιά, αλλά δεν αλλάζει. Έτσι ακριβώς συμβαίνει και με την ολοκαίνουργια έκτη γενιά του. Μεγαλύτερο σε διαστάσεις και χώρους, χάρη στο νέο 100% πιο άκαμπτο πλαίσιο, με νέο κινητήρα 3,8 λίτρων και νέα συστήματα τετρακίνησης, αλλά και με νέα στοιχεία εξοπλισμού, το νέο Wrangler εκσυγχρονίστηκε και απέκτησε επιπλέον λόγους για να ωθήσει κάποιον στην αγορά του. Ακόμη, για πρώτη φορά στην ιστορία του, λανσάρεται και τετράθυρη έκδοση, η οποία μέσω των ιδιαίτερα μεγαλύτερων διαστάσεών της, διευρύνει την αγοραστική του δύναμη ακόμα περισσότερο.
Σχεδίαση που αντέχει στο χρόνο
Ίσως το βασικότερο γνώρισμα του Wrangler. Η αισθητική του αμαξώματος, αν και παραπέμπει στο παρελθόν και ιδιαίτερα στο προηγούμενο, είναι εμφανώς πιο σύγχρονη και καλαίσθητη, παραμένοντας νεανική και ξεχωριστή. Στο εμπρός μέρος δεσπόζει η παραδοσιακή μάσκα της φίρμας με τις επτά κάθετες γρίλιες, ενώ τα -ως ανεξάρτητα μέρη- φτερά των εμπρός και πίσω τροχών εξακολουθούν να τονίζουν τη διαφορετικότητα και τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Οι ορατοί μεντεσέδες των αποσπώμενων θυρών και του ανακλινόμενου παρμπρίζ, καθώς και η τμηματικά (σε τρία μέρη) αποσπώμενη οροφή συμπληρώνουν τη σκληροτράχηλη εικόνα του νέου Wrangler.

 
 Nέο Jeep Wrangler και Wrangler Unlimited 3,8 V6
Εσωτερικό - Χώροι
Oδική συμπεριφορά
Wrangler Unlimited


Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Opel Corsa-e VS MINI Cooper SE

Nέο Toyota C-HR GR Sport

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »