Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/4/2007
TEST
Δύο βήματα για την κορυφή
Το βασικότερο είναι ο κινητήρας
Διαβάστηκε από 19125 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/4/2007
Ουσιαστικά η ανανέωση στην εμφάνιση του Astra αποτελεί τον "κράχτη" του νέου κινητήρα, που βρίσκεται κάτω από το καπό του. Εκείνος είναι 1,6 λίτρων και αποδίδει 115 ονομαστικούς ίππους, αντικαθιστώντας τον Ecotec Twinport των 105 ίππων, που γνωρίζαμε μέχρι τώρα. Ο νέος Ecotec, αν και πιο ισχυρός, εμφανίζει χαμηλότερη κατανάλωση και αυτό γιατί εφαρμόζει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (Cam Phase). Όσον αφορά στη λειτουργία του, ο νέος κινητήρας δεν απέβαλλε τη… νωθρότητα που χαρακτήριζε και τον προηγούμενο Twinport σε χαμηλές στροφές λειτουργίας (αφού η μέγιστη απόδοση της ροπής αποδίδεται στις 4.000 σ.α.λ.), ωστόσο στις μεσαίες και μέχρι τον κόφτη παρουσιάζει γραμμική αύξηση της απόδοσης. Οι επιδόσεις του στο 0-100 χλμ./ώρα είναι κατά 1,2 δλ. πιο καλές από το προηγούμενο, ενώ στις μετρήσεις των ρεπρίζ από 60-100 χλμ./ώρα με 4η ταχύτητα και 80-120 χλμ./ώρα με 5η, είναι κατά 1,0 και 2,2 δλ. πιο γρήγορο αντίστοιχα.

 
 Opel Astra 1,6 Ecotec Facelift
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Το βασικότερο είναι ο κινητήρας
Εσωτερικό - Χώροι