Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/6/2007
Πρώτη επαφή
Και Grande...και turbo
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 4030 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:26/6/2007
Σταθερό με περιορισμένες κλίσεις
Οι περιορισμένες κλίσεις στις στροφές οφείλονται στις σφιχτές αναρτήσεις και στο σωστό στήσιμο.
Στην πίστα της Fiat, στο Balocco της Ιταλίας, όπου και είχαμε την πρώτη οδηγική εμπειρία, το Grande Punto 1.4 T-Jet αποδείχθηκε στημένο σωστά και ιδιαίτερα στιβαρό. Οι αναρτήσεις είναι ρυθμισμένες όσο σφιχτά απαιτείται, περιορίζοντας τις όποιες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές και σε απότομες εναλλαγές πορείας. Το τιμόνι, ωστόσο δε δίνει αυτή τη βαριά αίσθηση που επιθυμείς στις υψηλές ταχύτητες. Το ESP επεμβαίνει διακριτικά χωρίς να φοβίζει τον οδηγό, με τη δυνατότητα απενεργοποίησής του να λογίζεται ως ατού για τους πιο ανήσυχους. Απενεργοποιώντας το, ο οδηγός μπορεί να "παίξει" στα όρια με το αυτοκίνητο, με τις όποιες υποστροφικές τάσεις να εμφανίζονται σε περιπτώσεις πίεσης. Βεβαίως, σε μια πίστα οι απαιτήσεις και τα δεδομένα είναι διαφορετικά απ' ό,τι στους δρόμους και γι αυτό δεν μπορούμε να βγάλουμε πλήρη συμπεράσματα για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου πριν την δοκιμή επί ελληνικού εδάφους.

 
 Fiat Grande Punto 1,4 T-Jet
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό
Κινητήρας