Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/7/2007
TEST
Στη βάση του ενδιαφέροντος!
Κινητήρας - Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 28093 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/7/2007
Μικροί οι περιορισμοί σε απόδοση παρά τα λιγότερα κυβικά
Αρκετά ικανοποιητικός σε απόδοση αποδεικνύεται ο μικρότερος κινητήρας της γκάμας του νέου Ford Mondeo, προσδίδοντας πολύ καλές επιδόσεις για την κατηγορία.
Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων του Ford Mondeo αποτελεί μια ισχυρότερη έκδοση του -προερχόμενου από το Focus- 1,6 Duratec Ti-VCT των 110 ίππων, ο οποίος στην περίπτωση του Mondeo αποδίδει 127 δυναμομετρημένους ίππους στις 6.310 στροφές. Στην πράξη, το εν λόγω μηχανικό σύνολο αποδεικνύεται ελαστικό και αρκετά πρόθυμο να κινήσει το Mondeo σε καλούς ρυθμούς, όσο πάντα του επιτρέπουν τα 1.600 κ.εκ. και το αυξημένο βάρος του οχήματος. Από πλευράς λειτουργίας, ο κινητήρας σε γενικές γραμμές είναι πολιτισμένος, αν και γίνεται αισθητός στο εσωτερικό, ειδικά σε υψηλότερες ταχύτητες, όπου αναγκάζεται να λειτουργήσει στο ψηλότερο φάσμα των στροφών. Στον τομέα των επιδόσεων, με τη βοήθεια και του πιο κοντού μηχανικού κιβωτίου των 5 σχέσεων, το Mondeo 1,6 τα καταφέρνει πολύ καλά κυρίως στις ρεπρίζ, όπου σε σχέση με το 2λιτρο, αποδεικνύεται τελικά πιο αργό μόλις κατά 0,6 δλ. στο 60-100 χλμ./ώρα με 4η και κατά 0,4 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα με 5η. Από πλευράς κατανάλωσης τέλος, το αυτοκίνητο έδειξε αρκούντως οικονομικό.

 
 Νέο Ford Mondeo 1,6
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας - Επιδόσεις
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό - Χώροι