Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/7/2007
Πρώτη επαφή
Ένα σκαλί ψηλότερα!
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 6735 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/7/2007
Με έμφαση στην άνεση
Η άνεση και η ποιότητα κύλισης που προσφέρει το νέο Hyundai i30, έδειξαν ότι βρίσκονται σε πολύ καλό επίπεδο. Επιπλέον, αρκετά σταθερό έδειξε το αυτοκίνητο και στην ευθεία, ενώ και σε πιο απαιτητικές διαδρομές, το αυτοκίνητο ήταν σχετικά ουδέτερο.
Ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται στο ευρωπαϊκό κοινό, πρέπει να προσφέρει και μια πολύ καλή οδική συμπεριφορά, ειδικά από τη στιγμή μάλιστα, που το i30 μπορεί να υπερηφανεύεται ότι είναι το δυνατότερο ατμοσφαιρικό 1.400άρι της αγοράς. Φαίνεται λοιπόν ότι οι άνθρωποι της Hyundai έλαβαν σοβαρά υπ' όψιν αυτόν τον τομέα, αφού το i30 έδειξε ότι αντέχει περισσότερο σε πίεση, με την όποια υποστροφή στο όριο να διορθώνεται από το στάνταρ ESP. Κάποιες κλίσεις του αμαξώματος όμως, δεν θα προϊδεάσουν για σπορ οδήγηση, όπως και το σχετικά μέτριο σε αίσθηση και επαναφορά τιμόνι. Το τελευταίο όμως, στην ευθεία είναι αρκούντως βαρύ, δίνοντας μια σιγουριά στον οδηγό του αυτοκινήτου σε υψηλές ταχύτητες. Σε πολύ καλά επίπεδα φάνηκαν τέλος και τα φρένα του Hyundai i30.
Άνεση - Ποιότητα κύλισης
Η ρύθμιση των αναρτήσεων του νέου Hyundai i30 χωρίς να μπορεί να χαρακτηριστεί εντελώς μαλακή, είναι τέτοια ώστε το αυτοκίνητο να καταφέρνει να απορροφά με αποτελεσματικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Βέβαια αυτό το συμπέρασμα έχει προέλθει από την οδηγική μας εμπειρία με το αυτοκίνητο στην σχεδόν τέλεια αυστριακή άσφαλτο, οπότε θα χρειαστεί μια περαιτέρω διερεύνηση κατά την εν Ελλάδι δοκιμή. Σε πολύ καλά επίπεδα έδειξε πάντως να βρίσκεται και η ποιότητα κύλισης του i30, η καλύτερη που έχουμε συναντήσει σε μικρομεσαίο αυτοκίνητο της Hyundai.
Αναρτήσεις
Το σύστημα αναρτήσεων του νέου Hyundai i30 αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Οι πολλαπλοί σύνδεσμοι στον πίσω άξονα, με όλα τα πλεονεκτήματά τους, τοποθετούνται για πρώτη φορά σε μικρομεσαίο μοντέλο της Hyundai, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι απουσιάζουν από αρκετά μοντέλα της κατηγορίας. Όσον αφορά στα φρένα, εμπρός συναντούμε αεριζόμενους δίσκους 11 ιντσών, ενώ πίσω δίσκους 10 ιντσών. Στάνταρ είναι φυσικά το τετρακάναλο ABS και προαιρετικό το ESP.

 
 Νέο Hyundai i30
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Παθητική ασφάλεια
Οδική συμπεριφορά