Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/7/2007
Πρώτη επαφή
Η “φανέλα” με το 7…
Κυρίως για ασφάλτινες διαδρομές
Διαβάστηκε από 3964 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/7/2007
Το νέο Jeep Patriot έδειξε πως μπορεί χωρίς δυσκολία να ξεδιπλώσει αρκετά χαρίσματα στην άσφαλτο. Εκεί, ο κινητήρας αλλά και το πολύ καλό σύστημα μετάδοσης (CVT) του επιτρέπουν να κινηθεί σβέλτα. Σε κομμάτια με στροφές το αμάξωμα παίρνει κάποιες κλίσεις. Ωστόσο, η σύγχρονη σχεδίαση της ανάρτησης και τα αμιγώς ασφάλτινα ελαστικά (Continental Premium Contact) με τα οποία διατίθεται φροντίζουν για την ασφαλή κίνηση του αυτοκινήτου. Όμως, αντίθετα με την καλή αίσθηση που προσφέρουν τα φρένα του Patriot, το σύστημα διεύθυνσης του μοντέλου δεν ξεχωρίζει σε κάτι. Μέτρια εντύπωση αποκομίσαμε και από το χειροκίνητο κιβώτιο, καθώς εκτός δρόμου η κλιμάκωση των σχέσεων δε βοηθά καθόλου τον κινητήρα. Από την άλλη, η ανάρτηση του Patriot έδειξε να λειτουργεί σωστά στις ανωμαλίες, ενώ το σύστημα τετρακίνησης αποτελεί πάντα ένα σημαντικό εργαλείο για τον οδηγό. Συνολικά, το νέο SUV της Jeep είναι πρακτικό και μοντέρνο. Στοχεύει περισσότερο σε ασφάλτινες μετακινήσεις με στιλ, όντας παράλληλα ικανό να κινηθεί χωρίς προβλήματα σε όχι πολύ απαιτητικές χωμάτινες διαδρομές.

 
 Νέο Jeep Patriot
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κυρίως για ασφάλτινες διαδρομές
Σύστημα τετρακίνησης
Ευρύχωρο εσωτερικό