Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/9/2007
TEST
Ήπιων τόνων
Στοχεύοντας στην παροχή της μέγιστης άνεσης στο δρόμο
Διαβάστηκε από 10639 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:11/9/2007
Από τα πρώτα κιόλας μέτρα που θα κινηθεί κανείς με το Tiida γίνεται άμεσα αντιληπτό, πως πρωταρχικός του ρόλος είναι η παροχή της μέγιστης δυνατής άνεσης από την ανάρτηση, παρά η όποια αναζήτηση σπορτίφ χαρακτηριστικών. Ειδικά κατά την κίνηση στους γεμάτους ανωμαλίες δρόμους, ο οδηγός και οι επιβάτες θα εκτιμήσουν την προσφερόμενη άνεση, σε συνδυασμό και με τα αναπαυτικά και μεγάλα εμπρός καθίσματα. Αυτός που θα αναζητήσει να εκμεταλλευτεί τις επιδόσεις του κινητήρα, μάλλον θα… συνετιστεί γρήγορα, αφού τόσο η ανάρτηση όσο και το τιμόνι δεν προδιαθέτουν για αναζήτηση ορίων. Στον ανοιχτό δρόμο, με πολλά χιλιόμετρα στο ταχύμετρο, δε λείπουν ορισμένες τάσεις πλεύσεις, χωρίς ωστόσο να δημιουργούν ανασφάλεια. Περνώντας σε μια διαδρομή με στροφές, οι αισθητές κλίσεις του αμαξώματος έχουν τον πρώτο λόγο. Επιπλέον, σε πιεσμένους ρυθμούς ο εσωτερικός ως προς τη στροφή εμπρός τροχός χάνει στιγμιαία την πρόσφυσή του, ενώ δε λείπει η υποστροφή και η υπερστροφή, ανάλογα με τους χειρισμούς του οδηγού (με πιο προοδευτικό τρόπο σε σχέση με το σεντάν), για τον έλεγχο των οποίων δε βοηθάει το "αποστειρωμένο" σε αίσθηση τιμόνι και το στήσιμο της ανάρτησης. Σε σχέση με το σεντάν Τiida πάντως το 5θυρο είναι πιο σταθερό στο δρόμο.
Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης του Tiida παρέχει στους επιβάτες πολύ καλή άνεση, αλλά επιτρέπει στο αμάξωμα την εμφάνιση αισθητών κλίσεων στις στροφές.

 
 Nissan Tiida 1,6 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στοχεύοντας στην παροχή της μέγιστης άνεσης στο δρόμο
Εσωτερικό με καλή ποιότητα και αυξημένο χώρο για τα γόνατα
Κρυφός "άσσος" ο κινητήρας