Διαβάστηκε από 4932αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/10/2007
Το τετράθυρο Astra θα διατίθεται με δύο βενζινοκινητήρες, (1,6 λίτρων με 115 ίππους και 1,8 λτ. με 140 ίππους). Οι σύγχρονες, βελτιστοποιημένου βάρους μονάδες υιοθετούν τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρων, που μεταβάλλει και τους δύο εκκεντροφόρους ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, μέσω υδραυλικού ρυθμιστή τύπου πτερυγίων. Αυτός ρυθμίζει συνεχώς τους μεταβλητούς χρονισμούς των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, μειώνοντας περαιτέρω τόσο την κατανάλωση, όσο και τις εκπομπές ρύπων. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε και τους δύο κινητήρες, με τον 1,8 λτ. να μας αφήνει απόλυτα ικανοποιημένους, χάρη στο τράβηγμά του από τις χαμηλές κιόλας στροφές και την προθυμία που παρουσιάζει στο τράβηγμα του γκαζιού. Ο 1,6 λτ. κινεί ευχάριστα το αμάξωμα, ωστόσο σε ανηφορικά κομμάτια και με τέσσερις επιβάτες εμφανίζει κάποια υστέρηση ισχύος. Το μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων δεν είναι τόσο μακρύ, γεγονός που βοηθά στις επιταχύνσεις. Ωστόσο η αίσθηση του επιλογέα είναι σχετικά μέτρια. To Astra sedan θα διατίθεται και με δύο πετρελαιοκινητήρες 1,3 CDTI και 1,7 CDTI.