Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/10/2007
TEST
Η ώρα της ωριμότητας!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 21416 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/10/2007
Πιο σίγουρο στην άσφαλτο, πολύ ικανό στο χώμα
Το νέο Mitsubishi Outlander βασίζεται σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα, προϊόν συνεργασίας μεταξύ Mitsubishi και Chrysler. Η ανάρτηση ακολουθεί την ίδια διάταξη με το παλιότερο Outlander, περιλαμβάνοντας γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Υπάρχουν, όμως, σημαντικές αλλαγές, όπως η μεγαλύτερη διαδρομή κατά 15 και 20 χλστ. της εμπρός και πίσω ανάρτησης αντίστοιχα, τα μεγαλύτερα μετατρόχια (εμπρός +45 χλστ., πίσω +35 χλστ.), αλλά και οι ενισχύσεις σε πολλά σημεία της εμπρός και πίσω ανάρτησης. Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα, το νέο Outlander να εμφανίζεται πιο σίγουρο και σταθερό στην άσφαλτο, προσφέροντας παράλληλα πολύ καλή ποιότητα κύλισης και άνεση. Υπό πίεση και σε δρόμο με στροφές, το στάνταρ σύστημα ελέγχου της ευστάθειας ASC φροντίζει για την εξάλειψη κάποιων υποστροφικών τάσεων, ενώ το σύστημα διεύθυνσης κρίνεται μόνο για μια μικρή ασάφεια στη θέση της ευθείας. Εκτός δρόμου τώρα, το Outlander αποδεικνύεται πολύ ικανό κυρίως σε πατημένες διαδρομές, ενώ για τις πιο δύσκολες καταστάσεις, ο οδηγός μπορεί να καταφύγει στο κλείδωμα της τετρακίνησης. Τα φρένα, σε κάθε περίπτωση, είναι πολύ αποτελεσματικά.

 
 Mitsubishi Outlander 2,4 MIVEC
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Τετρακίνηση
Κινητήρας
Στο δρόμο
Εσωτερικό - Χώροι