Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/11/2007
TEST
Ελαφρύ ανιχνευτικό!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 21819 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/11/2007
Κορυφαίο στην άσφαλτο, με καλές προοπτικές στο χώμα
Σταθερό, παρά το αυξημένο ύψος του και με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης εμφανίζεται το Scout κατά την κίνηση στην άσφαλτο. Παράλληλα, το πολύ καλό σε αίσθηση και ακρίβεια σύστημα διεύθυνσης συνάδει στην ευκολία οδήγησης του αυτοκινήτου. Ειδικά στην ευθεία, το Octavia 5 Combi Scout ξεχωρίζει για τη στιβαρή και σίγουρη αίσθηση που δίνει στον οδηγό του, ακόμα και σε πιο υψηλές ταχύτητες. Στις στροφές υπάρχουν κάποιες κλίσεις του αμαξώματος, οι οποίες όμως δεν ενοχλούν και, κυρίως, δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητα του οχήματος. Εκτός δρόμου τώρα, το αυξημένο ύψος από το έδαφος και η καλή λειτουργία της τετρακίνησης φροντίζουν για την απρόσκοπτη κίνηση σε διαδρομές πατημένου χώματος. Η επιλογή, όμως, της διαδρομής πρέπει να γίνεται αρκετά προσεκτικά, αφού η σφιχτά ρυθμισμένη ανάρτηση και τα "ασφάλτινα" ελαστικά περιορίζουν τις δυνατότητες κίνησης. Επίσης, και ο μακρύς πίσω πρόβολος δεν ευνοεί τις αναρριχητικές ικανότητες του οχήματος.
Τετρακίνηση
Το σύστημα τετρακίνησης του Octavia 5 Combi Scout περιλαμβάνει το γνώριμό μας συμπλέκτη Haldex 2ης γενιάς. Υπό κανονικές συνθήκες το αυτοκίνητο είναι προσθιοκίνητο, ενώ, ανάλο­γα με τις απαιτήσεις, ποσοστό της ροπής έως και 50% μπορεί να μεταφερθεί αυτόματα και στον πίσω άξονα.

 
 Skoda Octavia 5 Combi 2,0 FSI 4X4 Scout
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Συμπέρασμα