Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/1/2008
TEST
Mοναδική
Oδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 16124 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/1/2008
Όμορφος κόσμος
Το κυριότερο χαρακτηριστικό της νέας Μ3 είναι ότι μπορεί να φερθεί σαν κυρία στις καθημερινές μετακινήσεις, καθώς είναι άνετη και ευκολοδήγητη σε νορμάλ συνθήκες, μέχρι να επιλέξεις το αντίθετο.
Η δυναμική οδική συμπεριφορά και η οδηγική αίσθηση χαρακτηρίζουν στο σύνολό τους τις BMW, ιδιαίτερα τις εκδόσεις Μ Division και -ακόμη περισσότερο- την πιο γνωστή Μ, την Μ3. Αυτό το ανείπωτο feeling οφείλεται στην ομάδα της M GmbH, η οποία εφαρμόζει την τεχνογνωσία της για να παράγει χαμόγελο στον οδηγό. Και εδώ κρύβεται η μαγεία της Μ3. Είναι τόσο πρακτική και φιλική οδηγικά στην καθημερινή χρήση (εφ' όσον επιλέξεις όλες τις ρυθμίσεις στο Normal), όσο αποτελεσματική είναι σε μια πίστα. Το χαμηλό κέντρο βάρους και το ζύγισμα στο 50:50 ανά άξονα του αμαξώματος, σε συνδυασμό με το μεταβλητό μπλοκέ διαφορικό (M differential) και το κατά 80% διαφορετικό set up των αναρτήσεων, καθιστούν την οδήγηση της Μ3 μια εμπειρία ζωής. Στην πράξη, δείχνει πιο φιλική από την προγενέστερη Ε46, όμως είναι το ίδιο απαιτητική στην οδήγησή της και δη στη γρήγορη οδήγησή της σε φιδίσιες διαδρομές. Αρκεί να θυμάσαι, ότι 210 άλογα στον κάθε έναν από τους πίσω τροχούς μπορούν να κάνουν κουρέλι την πρόσφυση, ιδιαίτερα σε ολισθηρό οδόστρωμα. Το μεταβαλλόμενο μπλοκέ καθιστά σχετικά εύκολο το χειρισμό του πίσω μέρους, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το έχεις και… του χεριού σου ανά πάσα ώρα και στιγμή. Αφήνεις, λοιπόν, τα ηλεκτρονικά ενεργοποιημένα ή στη θέση M Dynamic Sport, αν θες να παίξεις, και απολαμβάνεις την αστείρευτη χαρά οδήγησης, που σου προσφέρει η Μ3. Την εικόνα της συμπληρώνουν η πολύ καλή θέση οδήγησης, το κορυφαίο υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης Servotronic και τα επίσης κορυφαία σε αίσθηση αλλά και απόδοση φρένα της, που αποτελούνται από αεριζόμενους και διάτρητους δίσκους εμπρός-πίσω (με μονοπίστονες δαγκάνες).
Τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα που σχετίζονται με την οδική της συμπεριφορά, το "πιστάδικο" στήσιμό της και το εξαιρετικό μπλοκέ διαφορικό σε κάνουν να ξεχνάς ότι έχει 420 άλογα.

Ακόμη και αν το πακέτο M Drive απουσιάζει από τον εξοπλισμό, ο οδηγός μπορεί να διαμορφώσει τα settings της ανάρτησης και του κινητήρα, μέσω των μπουτόν στη βάση της κεντρικής κονσόλας.

 
 ΒMW M3 Coupe
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
M Drive
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας - Επιδόσεις
Oδική συμπεριφορά