Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/2/2008
Πρώτη επαφή
i-Junior!
Κινητήρες
Διαβάστηκε από 5883 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/2/2008
Αναβαθμισμένο μοτέρ 1,1 λτ. και νέος 1.200άρης
Ο κινητήρας του 1,1 λίτρου διαθέτει επαρκή δύναμη για το χαρακτήρα του οχήματος και προσφέρει καλή κατανάλωση καυσίμου.
Ο βασικός βενζινοκινητήρας στην γκάμα του νέου Hyundai i10 είναι ο γνωστός μας από το Atos Prime τετρακύλινδρος 12βάλβιδος των 1.086 κ.εκ., με αναβαθμισμένη ισχύ 66 ονομαστικών ίππων. Συνδυάζεται είτε με ένα 5άρι μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα 4άρι αυτόματο. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του αυτοκινήτου, είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε και τις δύο εκδόσεις, όπου σαφώς καλύτερες εντυπώσεις μας άφησε ο συνδυασμός με το μηχανικό κιβώτιο, από τον επιλογέα του οποίου θα θέλαμε πάντως λίγο καλύτερη αίσθηση. Εκεί, το σύνολο έδειξε να έχει καλή απόκριση στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα των στροφών, ανεβάζοντας εύκολα ταχύτητα. Στον αυτοκινητόδρομο, όμως, οι μακριές σχέσεις του κιβωτίου δε βοηθούν τον οδηγό. Στην περίπτωση του αυτόματου κιβωτίου, η αλλαγή των σχέσεων ήταν αρκετά ομαλή, οι 4 όμως μόνο ταχύτητες ήταν πολύ μακριές. Σημειώστε ότι από το Σεπτέμβριο θα είναι διαθέσιμη και έκδοση με ένα νέο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων και 75 ίππων, η οποία αναμένουμε να αναβαθμίσει ακόμη περισσότερο το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Επίσης, στην γκάμα υπάρχει και ένας πολύ οικονομικός diesel 1,1 λίτρου, με ισχύ 75 ίππων και μέγιστη ροπή 153 Nm!

 
 Νέο Hyundai i10
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρες
Παθητική ασφάλεια