Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/3/2008
Πρώτη επαφή
Θετική ενέργεια
Στο κέντρο του ενδιαφέροντος ο κινητήρας των 1,2 λτ.
Διαβάστηκε από 5626 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/3/2008
Ο κινητήρας των 1,2 λτ. κινεί με άνεση το Agila, ενώ παρουσιάζει χαμηλή κατανάλωση και θόρυβο.
Την τροφοδοσία του νέου μίνι ενός όγκου της Opel αναλαμβάνουν 2 μηχανικά σύνολα βενζίνης (1,0 και 1,2 λτ.) και ένας ντίζελ (1,3 λτ.). Εμείς οδηγήσαμε την πιο "εμπορική" έκδοση, με τον κινητήρα των 1,2 λτ. με τους 86 ονομαστικούς ίππους, ο οποίος εμφανίζει αρκετά καλά χαρακτηριστικά, αφού κινεί σε σβέλτους ρυθμούς το Agila, χωρίς παράλληλα ο θόρυβος που παράγει να ενοχλεί τους επιβάτες, ακόμη και από τις μεσαίες στροφές και άνω. Επιπλέον, το μοτέρ αυτό ανεβάζει με προθυμία στροφές και έχει ικανοποιητικό τράβηγμα και ελαστικότητα, ενώ ο επιλογέας έχει θετικό "κούμπωμα", αν και είναι σχετικά σφιχτός στις αλλαγές.

 
 Νέο Opel Agila
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μοντέρνο και ποιοτικό εσωτερικό
Σταθερό και ευκολοδήγητο
Με άνετους χώρους για 4 επιβάτες και επεκτάσιμο πορτ-μπαγκάζ
Στο κέντρο του ενδιαφέροντος ο κινητήρας των 1,2 λτ.