Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/4/2008
TEST
Αλλαγή κατηγορίας
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 26250 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/4/2008
Άνεση και πολύ καλή πρόσφυση παντός εδάφους
Η ανάρτηση με τη μαλακή ρύθμιση προσφέρει πολύ καλή άνεση, αλλά με αντίτιμο τις αισθητικές κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές.
Το νέας γενιάς Forester βασίζεται στο δάπεδο και στα μηχανικά μέρη του Impreza, στο οποίο, όπως και στο μεσαίο SUV της ιαπωνικής φίρμας, έχει δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στους τομείς της άνεσης και της φιλικότητας στην οδήγηση. Τα δύο αυτά χαρακτηριστικά γίνονται άμεσα αισθητά στον οδηγό, αφού η ανάρτηση του Forester (αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και διπλά ψαλίδια πίσω, με αντιστρεπτική δοκό και στους δύο άξονες) με τη μαλακή ρύθμιση, σε συνδυασμό με τα αναπαυτικά καθίσματα, εξασφαλίζει πολύ καλή άνεση τόσο σε οδόστρωμα με συνεχόμενες ανωμαλίες, όσο και εκτός δρόμου σε κακοτράχαλες διαδρομές. Παράλληλα, η κάλυψη μεγάλων αποστάσεων γίνεται με ασφάλεια, αφού στις μεγάλες ευθείες των εθνικών οδών παραμένει σταθερό, ανεξαρτήτως ταχύτητας, ενώ σε μια διαδρομή με στροφές, το πρώτο πράγμα που αντιλαμβάνεται εύκολα κανείς, είναι οι αισθητές κλίσεις του αμαξώματος. Κάτι τέτοιο στην πράξη δεν επηρεάζει τη σταθερότητά του, καθώς η μόνιμη συμμετρική τετρακίνηση εξασφαλίζει πολύ καλή πρόσφυση και "κράτημα", ακόμη και με την απενεργοποίηση του στάνταρ ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς (VDC). Όσον αφορά στο τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση, παρουσιάζει βελτιωμένη αμεσότητα και πληροφόρηση σε σχέση με του προγενέστερου μοντέλου, ενώ και τα φρένα έχουν καλύτερη αποτελεσματικότητα (100-0 χλμ./ώρα σε 40,7 μ., έναντι 46,0 μ. του προηγούμενου).
Πολύ καλό και εκτός δρόμου
Το αυξημένο ύψος του αμαξώματος από το έδαφος, η μόνιμη συμμετρική τετρακίνηση και η επιλογή κοντών σχέσεων μετάδοσης συμβάλλουν τα μέγιστα εκτός δρόμου.
Με την αύξηση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 10 χλστ. (215 χλστ.), το νέο Forester έγινε περισσότερο ικανό εκτός δρόμου, σε συνδυασμό πάντα με τη συμμετρική τετρακίνηση (Symmetrical All Wheel Drive). To εν λόγω σύστημα διαθέτει τρία διαφορικά, από τα οποία το κεντρικό κατανέμει τη ροπή σε ποσοστό 50:50 στους δύο άξονες, ενώ το πίσω μπλοκέ (LSD) μεταφέρει τη ροπή στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση. Σε αυτά προστίθεται και οι κοντές σχέσεις μετάδοσης (μόνο στο 2λιτρο ατμοσφαιρικό), οι οποίες επιλέγονται μέσω ενός λεβιέ δίπλα από το χειρόφρενο και αυξάνουν σημαντικά τις αναρριχητικές ικανότητες σε πιο δύσβατα σημεία.

 
 Subaru Forester 2,0 Χ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Κινητήρας
Χώροι