Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Πώς λειτουργεί

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/5/2008
ΦΡΕΝΑ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
Οι τεχνολογίες του νέου Citroen C5
Διαβάστηκε από 5764 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/5/2008
Το Citroen C5 ξεχωρίζει για την υψηλή τεχνολογία που συγκεντρώνει. Αυτή τη φορά, στο νέο μεσαίο γαλλικό μοντέλο το ενδιαφέρον μας εντοπίζεται σε στοιχεία όπως η υδροενεργητική ανάρτηση 3ης γενιάς, τα περιστρεφόμενα φώτα και το σύστημα αποφυγής αναχώρησης από τη λωρίδα. Ας τα δούμε αναλυτικά.
Υδροενεργητική ανάρτηση 3ης γενιάς
Η υδροενεργητική ανάρτηση
Η ανάρτηση του C5 επιτρέπει την αυτόματη προσαρμογή του ύψους του αυτοκινήτου, ανάλογα με την κατάσταση του οδοστρώματος και την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Τα μέρη από τα οποία αποτελείται η ανάρτηση αυτή είναι τα εξής:
1. Μια ενσωματωμένη ηλεκτροϋδραυλική μονάδα (Βhi).
2. Τέσσερα ανεξάρτητα σώματα ανάρτησης, με σφαίρες νέας τεχνολογίας.
3.Ρυθμιστές σκληρότητας εμπρός και πίσω στις εκδόσεις V6, 2.2 Hpi και 2.0 16V.
4. Ηλεκτρικούς αισθητήρες ύψους, που συνδέονται με τις αντιστρεπτικές δοκούς.
5. Ένα απλοποιημένο υδραυλικό κύκλωμα.
Τα πλεονεκτήματα της υδροενεργητικής ανάρτησης 3ης γενιάς
1) Αυτόματη προσαρμογή: Χάρη στους ηλεκτρονικούς αισθητήρες, αναλύεται η κατάσταση του οδοστρώματος και των συνθηκών οδήγησης, ώστε να ελέγχονται οι ηλεκτροβάνες της ανάρτησης.
2) Αυτόματη μεταβολή του ύψους: Το ύψος μεταβάλλεται αυτόματα (15 mm εμπρός και 14 mm πίσω), ανάλογα με την ταχύτητα, αυξάνοντας τη σταθερότητα και την κατανάλωση, αφού χαμηλώνει το κέντρο βάρους. Σε ανώμαλο έδαφος, το ύψος του αυτοκινήτου αυξάνεται κατά 13 χλστ., για να διατηρείται η άνεση σε υψηλά επίπεδα. Ο οδηγός μπορεί να μεταβάλλει και μηχανικά το ύψος, μέσω ενός ηλεκτρικού διακόπτη.
3) Στις εκδόσεις V6, 2.2 Hdi, 2.0 Hpi και 2.0 16V προσφέρονται δύο καταστάσεις λειτουργίας της ανάρτησης, μια άνετη και μια δυναμική. Έτσι μπορεί να γίνει ομαλή μετάβαση από τη μια ρύθμιση στην άλλη, ανάλογα με το στιλ οδήγησης.
4) Η 3η γενιά της υδροενεργητικής ανάρτησης δε χρειάζεται κανένα είδος συντήρησης πριν από τα 5 χρόνια ή τα 200.000 χιλιόμετρα.
Lane Departure Warning System
Το σύστημα αυτό περιλαμβάνει δύο κάμερες, οι οποίες ελέγχουν περιφερειακά το αυτοκίνητο, ώστε αν αυτό παρεκκλίνει από την πορεία, να προειδοποιεί ηχητικά τον οδηγό.
Χenon διπλής ενέργειας
Τα φώτα αυτά έχουν την δυνατότητα να περιστρέφονται, αναλύοντας μέσω αισθητήρων τη θέση του τιμονιού, την κατεύθυνση των τροχών και την ταχύτητα. Στις χαμηλές ταχύτητες έχουν τη δυνατότητα να περιστρέφονται μέχρι 105 μοίρες, ενώ στις πιο υψηλές έως 15.