Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/5/2008
TEST
ΤΟΜΠ*
(*Τεθωρακισμένο Όχημα Μεταφοράς Προσωπικού
Τετρακίνηση
Διαβάστηκε από 13800 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/5/2008
Μεταξύ άλλων διακοπτών υπάρχει αυτός για την επιλογή των κοντών σχέσεων μετάδοσης (φωτό) και του κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού.
Το νέο Land Cruiser V8 εφοδιάζεται με τρία διαφορικά, από τα οποία το κεντρικό Torsen είναι νέο. Σε κανονικές συνθήκες πρόσφυσης η ροπή ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα μοιράζεται σε ποσοστό 40/60, ενώ στις στροφές ή σε περίπτωση μειωμένης πρόσφυσης στον πίσω άξονα, το ποσοστό αυτό μπορεί να μεταβληθεί σε 30/70. Επιπλέον, μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη ρυθμίζεται η σκληρότητα της ανάρτησης (Comfort - Normal - Sport), ενώ μέσω ενός άλλου χειριστηρίου, μπορεί ν' αυξηθεί το ύψος της ανάρτησης. Αυτό γίνεται αυτομάτως και όταν επιλεχθούν οι κοντές σχέσεις (4L), ενώ η ανάρτηση επανέρχεται στο κανονικό της ύψος, όταν το αυτοκίνητο κινείται σε πιο υψηλές ταχύτητες. Βέβαια, από το "μενού" των συστημάτων 4κίνησης δε θα μπορούσαν να λείπουν οι επιλογές του κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού σε ποσοστό 50/50 και το σύστημα ελέγχου κατάβασης. Τέλος, όσον αφορά στα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά, οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής είναι 32, 25 και 24 μοίρες αντίστοιχα, ενώ η ελάχιστη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι 225 χλστ.
Μέσω του περιστροφικού χειριστηρίου ρυθμίζεται η σκληρότητα της ανάρτησης και με το πιο πάνω, με τα βέλη, αυξομειώνεται η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος.

 
 Τoyota Land Cruiser V8 4,5 D-4D
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Παθητική ασφάλεια
Στο δρόμο
Τετρακίνηση