Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/5/2008
Πρώτη επαφή
Πρακτικότητα και δυναμισμός!
Peugeot 308 1,6 T 175 PS
Διαβάστηκε από 3124 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/5/2008
Διακριτικά πιο σπορ τόσο σε εμφάνιση, όσο και οδική συμπεριφορά, το Peugeot 308 με τον κινητήρα 1,6 T των 175 ίππων είναι ένα σύγχρονο μικρομεσαίο GT.
Οδική συμπεριφορά: Με σπορτίφ διάθεση
Σ’ ένα κοινό που ζητά καλύτερες επιδόσεις και λίγο πιο σπορ οδική συμπεριφορά αποτείνεται το Peugeot 308, με τον κινητήρα 1,6 Turbo των 175 ίππων. Η Peugeot φρόντισε γι αυτό το λόγο, με βελτιώσεις και επεμβάσεις κυρίως σε επιμέρους τμήματα των αναρτήσεων του 308, να δώσει στις εκδόσεις με αυτόν τον κινητήρα μια πιο σπορτίφ χροιά. Έτσι λοιπόν, το αυτοκίνητο περιλαμβάνει αμορτισέρ μεγαλύτερης διαμέτρου, σκληρότερα ελατήρα, μικρότερη απόσταση από το έδαφος κατά 10 χλστ, μεγαλύτερος τροχούς 17 και 18 ιντσών, ενώ, για πρώτη φορά στην γκάμα του 308, το ESP μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως. Επίσης, το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει μεταβλητή ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση. Στις κλειστές διαδρομές της Βορείου Σαρδηνίας, όπου κινηθήκαμε με το αυτοκίνητο, η γρηγορότερη έκδοση του 308 μας άρεσε για την περισσότερη πρόσφυση που προσφέρει και το τιμόνι με τη σωστή αίσθηση, όμως ο οδηγός δε λαμβάνει σπορ αίσθηση και από το πλαίσιο. Σίγουρα το αυτοκίνητο είναι πιο σφιχτό από τα «απλά» 308, όμως το γενικότερο στήσιμό του έχει ως στόχο να δίδει στον οδηγό μια πιο σπορτίφ –και όχι σπορ– αίσθηση, χωρίς να θυσιάζει την άνεση. Και αυτό το καταφέρνει, κατατασσόμενο, λοιπόν, στα GT μοντέλα και όχι στα πιο σπορ GTI.
Κινητήρας
Ο κινητήρας 1,6 Turbo των 175 ίππων του Peugeot 308 κινεί αρκετά γρήγορα το γαλλικό αυτοκίνητο, χωρίς να επιβαρύνει σημαντικά και την κατανάλωση.
Ταιριάζει «γάντι»!
Μεγάλο ατού του Peugeot 308 είναι ο νέος κινητήρας 1,6 T των 175 ίππων, ο οποίος έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την BMW και είναι ήδη γνώριμός μας από το Mini Cooper S. Στην περίπτωση του γαλλικού μοντέλου, το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ ικανοποιεί απόλυτα με το τράβηγμά του -από το χαμηλό κιόλας φάσμα των στροφών- αλλά και την παντελή απουσία turbo lag –απόρροια της τεχνολογίας twin-scroll της τουρμπίνας. Επιπλέον, γι αυτό το μοτέρ η Peugeot προσφέρει και ένα νέο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, που προσφέρει εύκολη και αμεσότερη αλλαγή ταχυτήτων. Από πλευράς επιδόσεων, το 308 1,6 T 175 απαιτεί 8,3 δλ. για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει στα 225 χλμ./ώρα. Στον τομέα της κατανάλωσης, τέλος, οι τεχνολογικές καινοτομίες που ενσωματώνονται σε αυτό το μοτέρ, έχουν ως αποτέλεσμα στο μεικτό κύκλο, η Peugeot να ανακοινώνει μόλις 7,6 λτ. καυσίμου ανά 100 χλμ.
Αισθητικές αλλαγές
Νέοι προβολείς ομίχλης

Αλουμινένιος επιλογέας ταχυτήτων

Πίσω αεροτομή

Αλουμινένια πεντάλ

Νέος πίσω προφυλακτήρας

 
 Peugeot 308 SW & 308 1,6 T 175 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Peugeot 308 SW
Peugeot 308 1,6 T 175 PS