Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/5/2008
TEST
Άγρια ορχιδέα
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 20579 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/5/2008
Με δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά
Λίγο-πολύ τα αυτοκίνητα της BMW είναι γνωστά για τα οδηγικά τους χαρίσματα, χαρακτηριστικό το οποίο δε θα μπορούσε να μην ισχύει και στην περίπτωση του νεότερου μοντέλου της. Ωστόσο, μπορεί εύλογα κάποιος να αναρωτηθεί, πώς είναι δυνατόν ένα πολυτελές SUV (ή μάλλον Sports Activity Coupe), με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, με θηριώδεις διαστάσεις και βάρος που ξεπερνάει τους 2,2 τόνους, να δίνει την αίσθηση ενός σπορ – κουπέ. Κι όμως, οι μηχανικοί της BMW έδωσαν για ακόμα μία φορά τον καλύτερό τους εαυτό, καθώς την οδική συμπεριφορά, την οδηγική αίσθηση, όπως και τις επιδόσεις της X6 xDrive35i, θα τις… ήθελαν αρκετά αυτοκίνητα της κατηγορίας των «GTi» Από τα πρώτα κιόλας μέτρα που θα διανύσει κανείς, αντιλαμβάνεται άμεσα την ασφάλεια και τη σιγουριά που αποπνέει, κάτι στο οποίο συμβάλουν πολλά επιμέρους στοιχεία, όπως το συμπαγές πλαίσιο, οι εξελιγμένες αναρτήσεις, η πληθώρα των ηλεκτρονικών συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας και, φυσικά, η μόνιμη μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς, με το νέο σύστημα DPC (Dynamic Performance Control). Στον τομέα της άνεσης, η X6 έχει μια γενικότερα σφιχτή αίσθηση, με την ανάρτηση να φιλτράρει τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες, όχι όμως τόσο ίδιο αποτελεσματικά και τις πιο έντονες, κάτι που μπορεί να αποδοθεί και στους τροχούς των 20 ιντσών.
Διαφορικό θαύμα!
Το DPC είναι ένα πολύπλοκο διαφορικό στον πίσω άξονα, με δύο πολύδισκους συμπλέκτες τοποθετημένους εκατέρωθεν, ένα σύστημα γραναζιών και πολλά ακόμα εξαρτήματα, τα οποία μεταφέρουν περισσότερη ροπή στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση. Έτσι, στην πράξη επιτυγχάνεται καλύτερη πρόσφυση και περισσότερη ουδετερότητα, ειδικά κατά την κίνηση σε σβέλτους ρυθμούς σε μια διαδρομή με στροφές, όπου ο οδηγός έχει τον έλεγχο ανά πάσα στιγμή, ακόμα και με άτσαλες κινήσεις.
Εκτός δρόμου: Για πατημένο χώμα
Όπως η X5, έτσι και η πιο σπορτίφ X6 δεν προορίζεται για εξορμήσεις σε δύσβατες ορεινές διαδρομές, λόγω του «ασφάλτινου» χαρακτήρα της. Ωστόσο, στο πατημένο χώμα θα κινηθεί χωρίς πρόβλημα, λόγω της αυξημένης απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος και της πολύ καλής μόνιμης τετρακίνησης xDrive, όχι όμως και σε σημεία με πιο μεγάλες «φυτευτές» πέτρες, όπου η σφιχτή ανάρτηση με τις μικρές διαδρομές και τα ελαστικά διαστάσεων 275/40 R20 θέτουν τα όρια. Όσον αφορά στα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά της Χ6, η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι 212 χλστ. (ίδια με την Χ5) και οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής είναι 25,1, 25,5 και 19,1 μοιρών αντίστοιχα.
Η σταθερότητα που επιδεικνύει το αμάξωμα της Χ6 είναι υποδειγματική, ανεξαρτήτως ταχύτητας και διαδρομής.

Η Χ6 παρουσιάζει στο δρόμο τα χαρακτηριστικά ενός σπορτίφ κουπέ αυτοκινήτου, αφού έχει την ιδιότητα να «κρύβει» το αυξημένο της ύψος και βάρος.

Στο πατημένο χώμα η Χ6 κινείται χωρίς πρόβλημα, όχι όμως και σε διαδρομές με μεγάλες πέτρες, όπου δείχνει να είναι εκτός του στοιχείου της.

Το νέο πολύπλοκο πίσω διαφορικό DPC, σε συνδυασμό με την εξελιγμένη τετρακίνηση xDrive, μεταφέρει άμεσα τη ροπή στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση.

 
 BMW X6 xDrive35i
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο