Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/7/2008
Πρώτη επαφή
Το ευρωπαϊκό Lancer
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 15988 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/7/2008
Το ίδιο αποτελεσματικό στο δρόμο
Το Sportback είναι άνετο και ασφαλές οδηγικά, όπως και τα Sportsedan Lancer.
Το Lancer Sportback υιοθετεί τη δομή της ανάρτησης του Sportsedan και όπως και εκείνο, παρουσιάζει πολύ καλά επίπεδα άνεσης και σε κάποιο ποσοστό σπορτίφ οδηγικά στοιχεία. Έτσι, στον εμπρός άξονα συναντάμε γόνατα ΜακΦέρσον και ελατήρια με ατσάλινο εγκάρσιο στοιχείο υψηλής ακαμψίας, ενώ πίσω ο άξονας πολλαπλών συνδέσμων με υστερούντες βραχίονες δίνει και στο Sportback το «παρών». Στο δρόμο, λοιπόν, το Sportback δεν κρύβει τον ελαφρά σπορτίφ προσανατολισμό του, παραμένοντας ουδέτερο ακόμα και με το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας απενεργοποιημένο (ESC), ενώ, παράλληλα, η άνεση που παρέχει η ανάρτηση είναι καλή, όμως ευθύνεται για την επίδειξη κλίσεων σε δρόμο με στροφές. Το σύστημα διεύθυνσης είναι υδραυλικά υποβοηθούμενο –εκτός από εκείνο των 1,5 λίτρων, που είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενο- και διακρίνεται για την καλή του αμεσότητα, όχι όμως και για την αίσθηση που προσφέρει σε αυξημένες ταχύτητες. Στο δρόμο, το πιο σφιχτό Ralliart, έναντι των απλών εκδόσεων, εμφανίζει περισσότερο σπορτίφ συμπεριφορά και συνεπικουρούμενο του συστήματος τετρακίνησης, μπορεί να κινηθεί ταχύτατα και εντυπωσιακά εφ' όσον θελήσει ο οδηγός του (απενεργοποιώντας το ESC). Το σύστημα διεύθυνσης έχει και εδώ μια μικρή ασάφεια ως προς την αίσθηση, αλλά είναι εξίσου άμεσο με του Evolution, ενώ τα φρένα ικανοποιούν σε κάθε περίπτωση.
Σπορτίφ αίσθηση υπόσχεται η έκδοση Ralliart του Lancer, με την πιο σφιχτή ανάρτηση και το σύστημα τετρακίνησης να ορίζουν και ανάλογη συμπεριφορά.

 
 Νέα Mitsubishi Lancer Sportback και Ralliart
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρες - Επιδόσεις
Οδική συμπεριφορά
Highlighits Lancer Ralliart