Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/7/2008
TEST
Πιο ανταγωνιστικό
Οδική συμπεριφορά - Άνεση
Διαβάστηκε από 7522 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/7/2008
Οδηγώντας τη στάνταρ έκδοση με τη "μεταλλική" ανάρτηση του Citroen C5 2,0, ο οδηγός θα ικανοποιηθεί από την πολύ καλή άνεση που προσφέρει το αυτοκίνητο (οι 17άρες ζάντες του αυτοκινήτου της δοκιμής μειώνουν κάπως τα επίπεδα σε σχέση με τις 16άρες του 1,8), αλλά και από την υψηλή ποιότητα κύλισης. Κατά συνέπεια, το ταξίδι σε μακρινές αποστάσεις πραγματοποιείται ανενόχλητα και ακούραστα. Σε πιο απαιτητικές διαδρομές τώρα, το αυτοκίνητο θα εμφανίσει μικρή υποστροφή, απόρροια και του αυξημένου βάρους του, ενώ και οι κλίσεις του αμαξώματος είναι αισθητές. Σε κάθε πάντως δύσκολη κατάσταση, το στάνταρ ESP θα επέμβει, αποκαθιστώντας την τάξη. Το τιμόνι, τέλος, δεν αποδεικνύεται τόσο γρήγορο όσο χρειάζεται σε πιο γοργούς ρυθμούς, αν και λόγω της μεταβαλλόμενης ηλεκτρικής υποβοήθησης (βαραίνει όσο αυξάνεται η ταχύτητα) προσφέρει καλή αίσθηση και πληροφόρηση.

 
 Citroen C5 2,0
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδική συμπεριφορά - Άνεση
Εσωτερικό - Χώροι