" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/7/2008
TEST
Chevrolet Captiva 3,2 A/T
Δύναμη και πρακτικότητα
Διαβάστηκε από 3112 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/7/2008
Η κορυφαία έκδοσή του, το Chevrolet Captiva συνδυάζει ελκυστική σχεδίαση, καλές εκτός δρόμου δυνατότητες, 7θέσιο εσωτερικό και ισχυρό κινητήρα.
Οδική συμπεριφορά -Ουδέτερο και ασφαλές
Με υψηλά επίπεδα ασφάλειας και αρκετή σιγουριά κινείται το Captiva στην άσφαλτο. Η ανάρτηση έχει σφιχτή ρύθμιση, επιτρέποντας -παρ' όλα αυτά- κάποιες κλίσεις του αμαξώματος. Το σύστημα διεύθυνσης έχει γενικά καλή αίσθηση, παρουσιάζοντας μία μικρή ασάφεια στην ευθεία. Μειονέκτημα αποτελεί η μεγάλη περίμετρος της στεφάνης του τιμονιού. Μικρές τάσεις υποστροφής διορθώνονται με την εμπλοκή της τετρακίνησης. Κινούμενο σε χωμάτινο τερραίν, το Captiva διατηρεί αρκετά καλά επίπεδα άνεσης. Η ομοιογένεια, σε συνδυασμό με τη στιβαρότητα του πλαισίου, επιτρέπει διαδρομές και σε περισσότερο δύσβατα εδάφη, πάντα όμως με σύνεση, λόγου του περιορισμού που θέτει η αυτόματη τετρακίνηση.
Τετρακίνηση
Το σύστημα τετρακίνησης του Chevrolet Captiva 3,2 λειτουργεί αυτόματα. Αρχικά η δύναμη πηγαίνει μόνο στους εμπρός τροχούς, ενώ όταν ανιχνευτεί απώλεια πρόσφυσης, εμπλέκεται και πίσω άξονας σε ποσοστό μέχρι 50%. Η λειτουργία του συστήματος βασίζεται σε δύο συμπλέκτες, έναν ηλεκτρομαγνητικό και έναν υγρό πολύδισκο.
Κινητήρας - Κιβώτιο
Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, το 6κύλινδρο μηχανικό σύνολο των 3,2 λίτρων, με το οποίο εφοδιάζεται η εν λόγω έκδοση του Cativa, αποδεικνύεται στην πράξη και με το παραπάνω ικανό να κινήσει το βάρους 1.915 κιλών αμάξωμα του μοντέλου της Chevrolet. Παράγει 230 ίππους και 297 Nm ροπής στις 3.200 σ.α.λ, αποδίδοντας αυτή τη δύναμη αρκετά γραμμικά. Βέβαια, από τις μεσαίες στροφές και πάνω παρουσιάζει μία μικρή τραχύτητα, δίχως όμως να προβληματίζει. Σε συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων, επιταχύνει το Captiva από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα. Το εν λόγω κιβώτιο υπακούει σχετικά άμεσα στις εντολές που δίνει ο οδηγός στο γκάζι, παρουσιάζοντας μικρή μόνο υστέρηση μεταξύ των αλλαγών.
Χώροι - Πολύ καλοί
H δεύτερη σειρά καθισμάτων του Chevrolet Captiva θα φιλοξενήσει ακόμα και 3 ενήλικες χωρίς πρόβλημα τόσο για τα κεφάλια, όσο και για τα γόνατά τους. Η 6η και η 7η θέση, αν και προορίζονται ουσιαστικά για παιδιά, προσφέρουν απλά ικανοποιητικούς χώρους και για έναν ενήλικα μετρίου αναστήματος.
Εσωτερικό - Σύγχρονο και πρακτικό
Η συνολικά προσεγμένη εικόνα του Captiva είναι διάχυτη και στο εσωτερικό. Εκεί η σχεδίαση του ταμπλό είναι σύγχρονη και ευχάριστη, δίχως όμως να ενθουσιάζει. Το μεγαλύτερο μέρος των υλικών στο ταμπλό είναι μαλακό, όχι πάντως και στα χαμηλότερα μέρη. Πολύ ικανοποιητική είναι και η συναρμολόγηση των υλικών, ενώ σε αντίστοιχα επίπεδα τοποθετείται και η εργονομία.



Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος Service 5ετίας των best seller μικρών

Η κίνηση στους δρόμους

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

Έτσι θα «γυαλίζουν» οι τροχοί

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Clima vs A/C! Ποιο είναι καλύτερο;

Η«σπιίθα» του κινητήρα σου!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »