Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/10/2008
TEST
Ούριος άνεμος
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 70762 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/10/2008
Σπορ αίσθηση και ασφαλής οδική συμπεριφορά
Το Scirocco, που βασίζεται στη σπορ έκδοση του Golf V GTI, δε θα μπορούσε παρά να παρουσιάζει σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Παρά τη διατήρηση της δομής της ανάρτησης στα πρότυπα των υπολοίπων Golf, η ανάρτηση του Scirocco διαθέτει αλλαγές σε καίρια σημεία, έτσι ώστε να προσαρμοστούν με τη διαφορετική κατανομή βάρους του αμαξώματός του. Η αύξηση των μετατροχίων, σε σχέση με του GTΙ, ωφελεί σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, παρουσιάζοντας αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης και εκπληκτική σταθερότητα. Η ανάρτηση είναι σφιχτή, όπως ορίζει ο χαρακτήρας του Scirocco, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ενοχλητικά σκληρή, αφού στις περισσότερες των περιπτώσεων οι ανωμαλίες απορροφούνται υπέρ το δέον ικανοποιητικά. Διευρύνοντας το κεφάλαιο οδική συμπεριφορά, το Scirocco μπορεί να εξοπλιστεί με ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC.
Στο δρόμο
Το Scirocco αρχικά κερδίζει τον οδηγό του από την αίσθηση που του προσφέρει τόσο μέσω του συστήματος διεύθυνσης (ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση), όσο και του σίγουρου πατήματός του, κάτι που οφείλεται στα αυξημένα μετατρόχια. Το στιβαρό πλαίσιο, σε συνδυασμό με τη σφιχτή ανάρτηση, ορίζει σπορτίφ συμπεριφορά, κάτι που είναι αντιληπτό από τον τρόπο που κινείται το Scirocco στο δρόμο. Σταθερό και συμπαγές, το Scirocco θα κάνει εύκολα μακρινά ταξίδια, ενώ όταν του ζητηθεί, θα εκφράσει τη σπορ φιλοσοφία του και παρά τη μη δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας (ESP), που θεωρητικά μειώνει τα παιχνίδια, τελικά ο τρόπος λειτουργίας του σε κάνει να αποδεχτείς το ρόλο του προς όφελος της ασφάλειας. Το Scirocco είναι κατά βάση ουδέτερο, αλλά μπορεί να τοποθετηθεί με σπορ γραμμές σε μια στροφή, με το ESP να επεμβαίνει σχετικά αργά αλλά αποφασιστικά και -το σημαντικότερο- χωρίς να κόβει το ρυθμό που επιβάλει ο οδηγός.
To νέο Scirocco βασίζεται στο Golf και λόγω του σπορτίφ προσανατολισμού του, στην GTI έκδοση εκείνου. Ουσιαστικές αλλαγές αποτελούν τα αυξημένα μετατρόχια εμπρός και πίσω κατά 35 και 60 χλστ. αντίστοιχα, που βελτιώνουν περαιτέρω τον οδηγικά πολύ καλό χαρακτήρα που εκείνο παρουσιάζει.
Το Scirocco μπορεί να κινηθεί ταχύτατα και με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή, εκμεταλλευόμενο το στιβαρό πλαίσιο και το στήσιμό του, ενώ το ESP επεμβαίνει όπου χρειαστεί με αποτελεσματικό τρόπο.

Η ανάρτηση εμπρός, που αποτελείται από Γόνατα ΜακΦέρσον, προέρχεται από το Golf GTI, διαθέτει όμως μεγαλύτερη αντιστρεπτική δοκό.

Ο άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω προέρχεται από το Passat.

 
 Volkswagen Scirocco 1,4 TSI 160PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Η τιμή των όπλων…
Εμφάνιση
Κινητήρας - Επιδόσεις
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Προαιρετικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC
Συμπέρασμα