Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/12/2008
TEST
eXClusive!
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 19449 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/12/2008
Με έμφαση στην άνεση και στην ποιότητα κύλισης
Στο δρόμο, το Volvo XC60 διακρίνεται για την ποιότητα κύλισης και την πολύ καλή άνεση που προσφέρει, διαθέτοντας παράλληλα πολύ καλό πάτημα και σταθερότητα σε κάθε είδους διαδρομή. Σε δρόμο με στροφές, το XC60 θα στρίψει απροβλημάτιστα, απόρροια της πολύ καλής λειτουργίας της τετρακίνησης, αλλά και της επέμβασης του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας (DSTC). Το τελευταίο, είναι αλήθεια ότι, δε χρειάζεται να επέμβει συχνά, αφού ακόμη και όταν απενεργοποιηθεί, το XC60 δύσκολα θα γλιστρήσει. Βέβαια, δε θα πρέπει να παραλείψουμε κάποιες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, οι οποίες πάντως δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητά του. Εκεί πάντως όπου το XC60 διακρίνεται πραγματικά, είναι στον τομέα της άνεσης, αφού η ανάρτηση απορροφά με υποδειγματικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Και αυτό συμβαίνει ακόμη και όταν ο οδηγός επιλέξει τη "Sport" ρύθμιση των αμορτισέρ (υπάρχει ρύθμιση "Comfort" για περισσότερη άνεση και "Advanced" για ενδιάμεση κατάσταση). Το τιμόνι, από την πλευρά του, με μεταβλητή υδραυλική υποβοήθηση και ρύθμιση για την "ευαισθησία" του, προσφέρει μέτρια αίσθηση, όντας λίγο αργό στις αντιδράσεις του σε γρήγορους ρυθμούς, ενώ τα φρένα προσφέρουν πολύ καλή αίσθηση και ικανοποιητική απόδοση.
Εκτός δρόμου
Η πολύ καλή λειτουργία της τετρακίνησης, αλλά και το ύψος από το έδαφος των 230 χλστ. του αμαξώματος επιτρέπουν στον οδηγό του XC60 να κινηθεί κυρίως σε διαδρομές πατημένου χώματος. Το σύστημα ελέγχου της ταχύτητας σε κατωφέρεια (Hill Descent) βοηθά τον οδηγό σε έντονες κατηφόρες, ενώ η ανάρτηση δεν κουράζει τους επιβάτες, απόρροια και των ελαστικών μεγάλου προφίλ.
Σύστημα τετρακίνησης
Την τελευταία γενιά (τέταρτη) του αυτόματου συστήματος τετρακίνησης, με συμπλέκτη τύπου Haldex, συναντούμε στο XC60. Το σύστημα χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη, για να μεταφέρει τη ροπή μεταξύ των δύο αξόνων. Το ποσοστό μοιράζεται αρχικά σε 90/10 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, ενώ μέχρι και 100% της ροπής μπορεί να μεταφερθεί στον έναν ή στον άλλο άξονα.
Άνετο και με κορυφαία ποιότητα κύλισης, το Volvo XC60 εγγυάται ένα απροβλημάτιστο ταξίδι στους επιβάτες του.

Εκτός δρόμου, οι δυνατότητες που έχει το XC60 είναι αυξημένες, απόρροια της μεγάλης απόστασης από το έδαφος και της ικανής τετρακίνησης.

 
 Volvo XC60 T6 AWD
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Kινητήρας
Οδική συμπεριφορά
Τετράτροχο φρούριο ασφαλείας!