Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/1/2009
TEST
Infiniti G37x Sedan
Ενάντια στο κατεστημένο!
Διαβάστηκε από 6970 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/1/2009
Οδική συμπεριφορά: Διακριτικά σπορτίφ και με πολύ καλή άνεση
Τη δεδομένη ευρωπαϊκή κυριαρχία των Γερμανών στις premium κατηγορίες φιλοδοξεί μακροπρόθεσμα να σπάσει η Infiniti. Ως πρώτο βήμα, η εταιρεία παραθέτει 4 μοντέλα, μεταξύ των οποίων προβάλει το G37 Sedan. Τοποθετημένο στην εμπορικότερη κατηγορία, αυτή των μεσαίων σεντάν, το αυτοκίνητο προάγει ένα σπορ χαρακτήρα, που προκύπτει κυρίως από το ισχυρό μοτέρ του.
Η αισθητική του πίσω τμήματος του G37 δεν αποκαλύπτει άμεσα ότι πρόκειται για ένα σεντάν αυτοκίνητο, θυμίζοντας περισσότερο τετράθυρο κουπέ αυτοκίνητο.
Η Infiniti, το πολυτελές brand της Nissan, δημιουργήθηκε το 1989 στις Η.Π.Α., ενώ τα προϊόντα της κατασκευάζονται στην Ιαπωνία. Σχεδόν 20 χρόνια αργότερα, και ύστερα από μια αρκετά καλή πορεία -κυρίως στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών- η Infiniti εισέρχεται στην Ευρώπη με μια γκάμα 4 premium, ισχυρών και δυναμικών μοντέλων. Εμείς, εγκαινιάζουμε τις γνωριμίες μας σε επίπεδο δοκιμών με τα αυτοκίνητα της μάρκας, με το μεσαίο πολυτελές σεντάν G37 και ειδικά την τετρακίνητη εκδοχή του.
Εκ των πραγμάτων διαφορετικό
Είναι γεγονός ότι η εμφάνιση του G37 παραπέμπει άμεσα στην αμερικανοιαπωνική καταγωγή της εταιρείας. Καταρχάς, από πλευράς διαστάσεων, πρόκειται για ένα από τα μακρύτερα μεσαία με μήκος 4,78 μέτρων. Αυτό όμως δε συνεπάγεται ότι το Infiniti δίνει την αίσθηση μιας ογκώδους κατασκευής, αλλά, αντίθετα, λόγω των περιρρέουσων καμπύλων, το G37 καταφέρνει να "κρύβει" τις διαστάσεις του, ενώ, παράλληλα, το μακρύ καπό και ο κοντός τρίτος πίσω όγκος αποδεικνύουν ότι δεν έχουμε να κάνουμε με ένα κλασικό σεντάν. Σε καμία περίπτωση πάντως η σχεδίαση αυτή δε θα εντυπωσιάσει με την πρώτη ματιά, αφού τα βλέμματα θα τραβήξει περισσότερο το άγνωστο -στη χώρα μας- λογότυπο της εταιρείας. Και είναι αλήθεια, ότι από αισθητικής άποψης, το G37 μας μπέρδεψε στην τελική επιλογή του "μ' αρέσει / δε μ' αρέσει", αφού, έχοντας ως δείγμα το εντυπωσιακό FX, περιμέναμε κάτι πιο ριζοσπαστικό από την Infiniti.
Με τιμές πάνω από 50.000 ευρώ
Από τα 54.500 ευρώ ξεκινούν οι τιμές του Infiniti G37 Sedan, με πλήρες επίπεδο εξοπλισμού. Η έκδοση με την τετρακίνηση της δοκιμής μας και το 7άρι αυτόματο-σειριακό κιβώτιο κοστίζει από 59.200 ευρώ. Δεδομένου του μοτέρ των 3,7 λίτρων, η τιμή αυτή κρίνεται καλή, όμως είναι γεγονός, ότι η απουσία επιλογής μικρότερου κυβισμού κινητήρα αυτομάτως περιορίζει στο ελάχιστο το κοινό του G37 στη χώρα μας.
Συν & Πλην
(+): Η οδηγική αίσθηση, η ισορροπημένη λειτουργία της ανάρτησης, η θέση οδήγησης, η δύναμη του κινητήρα, τα υλικά στο εσωτερικό
(-): Ορισμένα εργονομικά ατοπήματα, το γεγονός ότι δεν υπάρχει επιλογή για μικρότερου κυβισμού μοτέρ

 
 Infiniti G37x Sedan
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας - Επιδόσεις
Οδική συμπεριφορά