Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/4/2009
TEST
Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Picasso 1,4
Oδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 17443 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:14/4/2009
Προσανατολισμένο στην άνεση
Ασφαλές και ιδιαίτερα άνετο είναι στο δρόμο το νέο Citroen C3 Picasso.
Το βασικό χαρακτηριστικό του C3 Picasso στο δρόμο είναι η άνεση που προέρχεται τόσο από τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω), όσο και από τα καλοφτιαγμένα καθίσματα. Μικρά "χτυπήματα" περνούν στην καμπίνα μόνο σε εντελώς εγκάρσιες ανωμαλίες, δίχως όμως να προβληματίζονται από αυτά οι επιβάτες, ο οποίοι απολαμβάνουν παράλληλα και τα αξιόλογα επίπεδα ποιότητας κύλισης, που τους προσφέρει το γαλλικό μικρό. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το καλό σε αίσθηση και ακρίβεια σύστημα διεύθυνσης αλλά και τα αποτελεσματικά φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 39,6μ.), σε αντιδιαστολή πάντως με την αίσθηση από το λεβιέ ταχυτήτων, που δεν ικανοποιεί. Σε κομμάτια με απαιτητικές στροφές, οι κλίσεις που παίρνει το αμάξωμα δεν είναι αμελητέες, σίγουρα όμως είναι πολύ λογικές και αναμενόμενες, επιτρέποντας στο C3 Picasso να κινείται με απόλυτη ασφάλεια, αρκεί βέβαια ο οδηγός να μην το παρακάνει, οπότε και θα χρειαστεί να αντιμετωπίσει την υποστροφή. Κινούμενο στους δρόμους της πόλης, το Picasso αποδεικνύεται αρκούντως ευέλικτο και πρακτικό, χάρη στις περιορισμένες εξωτερικές του διαστάσεις, στο εντελώς κάθετο πίσω άκρο, αλλά και στην καλή περιφερειακή ορατότητα που προσφέρει. Επιπλέον, ταξιδεύοντας στον αυτοκινητόδρομο παραμένει ιδιαίτερα ασφαλές και σίγουρο, χωρίς ενοχλητικές τάσεις πλεύσης και με σχετικά περιορισμένους αεροδυναμικούς θορύβους.
Βαθμολογία
Κινητήρας - Επιδόσεις8
Ενεργ. ασφάλεια - Οδ. συμπερ.9
Παθητική ασφάλεια9
Εικόνα - Ποιότητα - Τεχνολογία9
Ανεση9
Χώροι9
Αξιοπιστία8
Κατανάλωση9
Μεταπωλητική αξία8
Σχέση τιμής - αξίας9
Τελική βαθμολογία8,70

 
 Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Picasso 1,4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Oδική συμπεριφορά
Παθητική ασφάλεια