Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/4/2009
TEST
Υβριδική άνοιξη!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 29346 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:14/4/2009
Χαμηλή κατανάλωση και πολύ καλές επιδόσεις
Το i-VTEC μηχανικό σύνολο που κινεί το Insight προέρχεται από το Civic Hybrid και είναι 8βάλβιδο, 1,3 λτ., αλλά φέρει βελτιώσεις μαζί με ένα νέο καταλύτη. Παράλληλα, μέσω της τεχνολογίας VCM (Variable Cylinder Management) σφραγίζονται οι θάλαμοι των κυλίνδρων κατά την επιβράδυνση και το αυτοκίνητο παίρνει ισχύ μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα (στοιχείο που αναγράφεται στον πίνακα οργάνων), μειώνοντας έτσι την κατανάλωση βενζίνης. Η ισχύς που παράγει το θερμικό μοτέρ φτάνει στους 88 ίππους, συν 14 ίππους από τον ηλεκτροκινητήρα, απόδοση που επαρκεί για να κινήσει σε σβέλτους ρυθμούς το αμάξωμα των 1.226 κιλών τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Επιπλέον, το CVT κιβώτιο περιλαμβάνει και "Sport" πρόγραμμα, όπου με την επιλογή του μέσω του μοχλού ο κινητήρας λειτουργεί σε υψηλότερες στροφές. Ακόμα, στην πιο πλούσια έκδοση Elegance εξοπλίζεται και με paddles πίσω από το τιμόνι για τις εναλλαγές των 7 σχέσεων μετάδοσης, οι οποίες πραγματοποιούνται γρήγορα και ομαλά.
Κατά την επιβράδυνση, το Insight τροφοδοτείται μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα, όπως αναγράφεται και στην αντίστοιχη ένδειξη του πίνακα οργάνων.

 
 Νέο Honda Insight 1,3
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Τιμή - Εξοπλισμός-Βαθμολογία