Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/4/2009
Παρουσίαση
Οικονομία και οικολογία
Μικρά πολυχρηστικά (έως 1.600 κ.εκ.)
Διαβάστηκε από 75039 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/4/2009
Χαμηλότερη κατανάλωση από το Note
Μάρκα - μοντέλοΚατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*
Nissan Note 1,46,3150
Ford Fusion 1,46,5154
Ford Fusion 1,66,6157
Lancia Musa 1,46,6157
Nissan Note 1,66,6156
Skoda Roomster 1,4 16V6,8162
Citroen Nemo Combi 1,47,0165
Fiat Qubo 1,47,0165
Skoda Roomster 1,67,0167
Hyundai Matrix 1,67,3174
INFO
Κέρδος του αυτοκινήτου με τη χαμηλότερη κατανάλωση έναντι εκείνου με την υψηλότερη στα 45.000 χλμ.: 450 λτ. ή 403 ευρώ**
450 λτ. αντιστοιχούν σε 7.143 χλμ. με κατανάλωση 6,3 λτ./100 χλμ.
Μέσος όρος κατανάλωσης κατηγορίας: 6,7 λτ./100 χλμ.
Μέσος όρος εκπομπών CO2 κατηγορίας: 160 γρ./χλμ.
*Εργοστασιακές μετρήσεις
**Με τιμή λίτρου βενζίνης 0,895 ευρώ
Στο 1,0 λτ./100 χλμ. φτάνει η διαφορά στα μικρά MPV με κινητήρες έως 1,6 λτ., από το πιο οικονομικό Note 1,4 (6,3/100 χλμ.) έως το Matrix 1,6 με την υψηλότερη κατανάλωση (7,3 λτ./100 χλμ.) και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα παράλληλα. Διαφορά η οποία, σε μια τριετία, με 45.000 χιλιόμετρα, αντιστοιχεί σε 450 λτ. βενζίνης, με τα οποία το Note μπορεί να διανύσει 7.143 χλμ., βάσει πάντα της εργοστασιακής του κατανάλωσης.

 
 Τα αυτοκίνητα με τη χαμηλότερη κατανάλωση βενζίνης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πώς γίνονται οι μετρήσεις κατανάλωσης και εκπομπών CO2;
Μίνι
Μικρά (1.000 - 1.200 κ.εκ.)
Μικρά (1.200 - 1.400 κ.εκ.)
Μικρομεσαία 3/5θυρα (1.300 - 1.400 κ.εκ.)
Μικρομεσαία 3/5θυρα (1.400 - 1.600 κ.εκ.)
Μεσαία (έως 1.600 κ.εκ.)
Μεσαία (1.800 κ.εκ.)
Εκτός δρόμου (μικρά)
Εκτός δρόμου (από 1.400 έως 2.700 κ.εκ.)
Μικρά πολυχρηστικά (έως 1.600 κ.εκ.)
Μικρομεσαία πολυχρηστικά έως 1.600 κ.εκ.