ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/5/2009
Πρώτη επαφή
Ζητείται αντίπαλος
Κινητήρες
Διαβάστηκε από 4602 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/5/2009
4 βενζίνης με ισχύ από 184 ίππους
H βασική προς το παρόν έκδοση E 250 CGI BlueEFFICIENCY κινείται από turbo κινητήρα 1,8 λτ., απόδοσης 204 ίππων.
Την τροφοδοσία αναλαμβάνουν μέχρι στιγμής 3 κινητήρες βενζίνης με ισχύ 204, 292 και 388 ίππων, ενώ προς τα τέλη του 2009 θα είναι διαθέσιμος και ο βασικός των 184 ίππων. Μάλιστα, στις εκδόσεις E 200 CGI BlueEFFICIENCY και E 250 CGI BlueEFFICIENCY, το μηχανικό σύνολο είναι 1,8 λτ. με υπερσυμπιεστή εξάτμισης αντί για μηχανικό (Kompressor). Στα πλαίσια της παρουσίασης οδηγήσαμε την E 350 CGI BlueEFFICIENCY με το V6 μοτέρ των 3,5 λτ., ισχύος 292 ίππων, το οποίο κινεί γρήγορα το αυτοκίνητο και συνδυάζεται πολύ καλά με το κιβώτιο 7G-TRONIC. Επιπλέον, είχαμε και μια σύντομη επαφή με την E 200 CGI BlueEFFICIENCY με σύστημα start/stop. Ο εν λόγω κινητήρας παρουσίαζε πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και σβέλτες επιταχύνσεις, μοιάζοντας πολύ σε χαρακτηριστικά με τον αντίστοιχο Kompressor. Επιπλέον, το σύστημα start/stop είχε ομαλή λειτουργία τόσο κατά την παύση, όταν ακινητοποιούνταν το αυτοκίνητο, όσο και κατά την εκκίνηση, που γινόταν αυτόματα με το πάτημα του πεντάλ του συμπλέκτη. Διαδικασία η οποία μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσω του διακόπτη "ECO" στην κεντρική κονσόλα.

 
 Νέα Mercedes-Benz E-Class Coupe
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρες
Τεχνολογία
Τεχνικά χαρακτηριστικά