Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/5/2009
Πρώτη επαφή
Κυρία Sε όλα της...
Kινητήρες
Διαβάστηκε από 3069 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:26/5/2009
Κατανάλωση 7,9 λτ./100 χλμ. στην υβριδική S 400
Η νέα υβριδική έκδοση της S- Class, για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου, "παντρεύει" αρμονικά οικολογικό χαρακτήρα, υψηλές επιδόσεις και κορυφαία πολυτέλεια. Διαθέτει εξελιγμένη μπαταρία ιόντων λιθίου, τοποθετημένη στον χώρο του κινητήρα βενζίνης V6 3,5 λίτρων - 279 ίππων, αλλά και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 20 ίππων. Μέσω 7τάχυτου αυτόματου-σειριακού κιβωτίου, το σύστημα επιτυγχάνει συνδυαστική ισχύ 299 ίππων και ροπή 385 Nm. Αξιοσημείωτα χαμηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι η μέση κατανάλωση βενζίνης που, σύμφωνα με τη Mercedes, είναι 7,9 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CO2 186 γρ./χλμ.). Για να επιτύχει τα νούμερα αυτά, η S 400 Hybrid διαθέτει σύστημα Start/Stop αλλά και τεχνολογία επαναφόρτισης της μπαταρίας κατά τη διαδικασία της πέδησης αλλά και της κύλισης, χωρίς γκάζι ή φρένο πατημένο. Πολύ ισχυρούς κινητήρες και με μειωμένη κατανάλωση βενζίνης (7% κατά μ.ο. σε σχέση με πριν) έχουν και οι υπόλοιπες εκδόσεις της ανανεωμένης S-Class, ενώ στην γκάμα της συναντάμε και δύο σύνολα diesel 3,0 και 4,0 λίτρων, με 235 και 320 ίππους αντίστοιχα.
Μπαταρία ιόντων λιθίου
1. Σύστημα ψύξης
2. Ενεργειακές κυψέλες
3. Κεντρική μονάδα ελέγχου
4. Σύνδεση υψηλής τάσης
5. Μονάδα ελέγχου τάσης

 
 Ανανεωμένη Mercedes S-Class
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Kινητήρες
Οδική συμπεριφορά
Με νέες τεχνολογίες
Daimler AG: «Θα παρουσιάζουμε κάθε χρόνο 1 νέο υβριδικό»
Τεχνικά Χαρακτηριστικά