Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/6/2009
TEST
Προσιτή πρόκληση...
Οδική συμπεριφορά - Άνεση
Διαβάστηκε από 20210 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/6/2009
Το έχει στο "D.N.A." της!
Η οδική συμπεριφορά της MiTo είναι ενδιαφέρουσα και με σπορτίφ χαρακτηριστικά. Παρ' ότι περιλαμβάνει μια τυπική επιλογή ανάρτησης με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, η ρύθμιση του συστήματος είναι τέτοια, ώστε η MiTo να εμφανίζεται σταθερή και σίγουρη στην ευθεία, αλλά και ουδέτερη στις στροφές. Ως ένα βαθμό και μέσω του συστήματος "Alfa D.N.A.", ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει ένα κομμάτι της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου, αφού, επιλέγοντας τη θέση Dynamic, επεμβαίνει σε απόκριση γκαζιού, αίσθηση τιμονιού και, παράλληλα, εμπλέκει το εμπρός ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2. Με τον τρόπο αυτό μπορεί να εκμεταλλευτεί καλύτερα τις δυνατότητες της MiTo σε μια απαιτητική διαδρομή, αφού υπάρχει αισθητή διαφορά στην ακρίβεια του τιμονιού, αλλά παράλληλα εξαλείφονται και κάποιες οριακές υποστροφικές τάσεις, που εμφανίζονται όταν το Alfa D.N.A. είναι στη θέση "Normal" (σε αυτή την περίπτωση επεμβαίνει πειστικά το VDC). Η τρίτη επιλογή του συστήματος είναι η "All Weather" και συνίσταται σε δρόμους με χιόνι ή πολλή βροχή, αφού επεμβαίνει στη λειτουργία του VDC καθιστώντας την λιγότερο "ευαίσθητη". Τα φρένα, σε κάθε περίπτωση, έχουν κορυφαία απόδοση. Η άνεση, τέλος, βρίσκεται σε καλά επίπεδα, παρ' ότι δεν αποφεύγονται κάποιες ενοχλητικές αναπηδήσεις από τον πίσω άξονα στο πέρασμα εγκάρσιων ανωμαλιών.
Η MiTo έχει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και προσφέρει σπορτίφ οδηγική αίσθηση, ειδικά με επιλεγμένη την ηλεκτρονική ρύθμιση Dynamic.

 
 Alfa Romeo MiTo 1,4 TB 120 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας - Επιδόσεις
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά - Άνεση
Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Εξοπλισμός -Βαθμολογία