Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/6/2009
Πρώτη επαφή
Εν αρχή ην το Prius!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 3929 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/6/2009
Πιο ενδιαφέρον οδηγικά και με πολύ καλή άνεση
Το νέο Prius παρουσιάζεται με βελτιωμένα οδικά χαρακτηριστικά, αλλά και πάλι η πολύ καλή άνεση και η ποιότητα κύλισης αποτελούν τα δυνατά του σημεία εν κινήσει.
Σε αντίθεση με το προηγούμενο μοντέλο, το νέο Prius βασίζεται κατά 2/3 στην πλατφόρμα του Auris, ενώ, παράλληλα, οι μηχανικοί της Toyota έχουν επέμβει στη γεωμετρία της ανάρτησης (εμπρός γόνατα ΜακΦέρσον, πίσω ημιάκαμπτος άξονας), έτσι ώστε να επιτύχουν βελτιωμένα οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά. Αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό στον οδηγό, αφού, όπως διαπιστώσαμε οδηγώντας το νέο Prius στην πανευρωπαϊκή του παρουσίαση στη Στοκχόλμη της Σουηδίας, το αυτοκίνητο είναι πλέον πιο σταθερό σε υψηλότερες ταχύτητες και, παράλληλα, έχει πιο προοδευτικές αντιδράσεις σε δρόμους με στροφές. Βέβαια και πάλι δε λείπουν οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές ως απόρροια της μαλακής και άνετης ανάρτησης, όμως είναι γεγονός, ότι αυτές είναι μειωμένες σε σχέση με το παρελθόν. Αλλαγές έχουμε και στο σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση, το οποίο προσφέρει λίγο καλύτερη αίσθηση και έχει περισσότερο βάρος, όμως στερείται και πάλι σαφέστατης πληροφόρησης. Πολύ καλή, τέλος, είναι η ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου, τη στιγμή που αρκετοί αεροδυναμικοί θόρυβοι θα γίνουν αισθητοί στο εσωτερικό σε πιο υψηλές ταχύτητες, κάτι που πιθανότατα έχει να κάνει με την ηχομόνωση της καμπίνας.

 
 Toyota Prius III
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Υβριδικό σύστημα κίνησης
Στο δρόμο