Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/7/2009
Πρώτη επαφή
Κινητήρες
Διαβάστηκε από 4732 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/7/2009
Κιβώτια Full Power!
Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK της Porsche προσφέρεται προαιρετικά ή στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις Panamera.
Με το λανσάρισμα της Panamera, η Porsche θα προσφέρει το νέο 4πορτο κουπέ της με το V8 κινητήρα των 4,8 λίτρων της Cayenne σε έκδοση ατμοσφαιρική (S και 4S) ή Turbo. Στην πρώτη περίπτωση η απόδοση του μοτέρ αυτού βρίσκεται στους 400 ίππους και τα στάνταρ κιβώτια είναι 6άρι μηχανικό για την πισωκίνητη S και 7άρι αυτόματο-σειριακό διπλού συμπλέκτη PDK για την τετρακίνητη 4S (προσφέρεται προαιρετικά και στην S). Στην περίπτωση της Turbo, ο V8 αποδίδει 500 ίππους και 700 Nm μέγιστης ροπής (770 Nm με Overboost), ενώ η κίνηση στέλνεται και στους τέσσερις τροχούς αποκλειστικά μέσω του PDK. Εμείς, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και τους δύο κινητήρες της Panamera, κοινό χαρακτηριστικό των οποίων αποτελεί η άπλετη δύναμη που προσφέρουν σε όλο το φάσμα των στροφών. Βέβαια, περισσότερο εντυπωσιασμένος μένει ο οδηγός βυθίζοντας το πεντάλ του γκαζιού της Panamera Turbo, ενώ, παράλληλα, για τον εξωτερικό παρατηρητή, ο ήχος από τις εξατμίσεις προκαλεί ρίγη συγκίνησης. Το PDK κιβώτιο με το οποίο είχαμε… αποκλειστική γνωριμία, από την πλευρά του έδειξε ότι λειτουργεί καλύτερα στην αυτόματη επιλογή, αφού υπάρχει μια υστέρηση κατά το ανέβασμα των σχέσεων στη χειροκίνητη. Σημειώστε, τέλος, ότι πολλή δουλειά έχει γίνει στον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, ενώ, παράλληλα, όλοι οι κινητήρες διαθέτουν σύστημα auto start/stop.


 
 Νέα Porsche Panamera
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό – Χώροι
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρες
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά