Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/9/2009
TEST
Υγιής «καρδιά»
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 29770 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/9/2009
Ελαστικός, πρόθυμος και με σβέλτες επιδόσεις
Στο νέο 6τάχυτο κιβώτιο ο επιλογέας έχει θετική αίσθηση, ενώ η μακριά 6η σχέση μετάδοσης μειώνει την κατανάλωση και το θόρυβο σε ρυθμούς ταξιδιού.
Το καινούργιο Valvematic (με διπλό μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων) μηχανικό σύνολο των 1,6 λτ., φιλοσοφίας Optimal Drive, εμφανίζει υψηλότερη εργοστασιακή ισχύ σε σχέση με το προγενέστερο αντίστοιχης χωρητικότητας μοτέρ (132 ίππων έναντι 124). Παράλληλα, συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο, το οποίο έχει σωστή κλιμάκωση και με τον επιλογέα να είναι ακριβής. Χαρακτηριστικά που στο σύνολό τους έχουν λειτουργήσει θετικά ως προς τις επιδόσεις, αφού, σύμφωνα με τις μετρήσεις του Auto Τρίτη, το Corolla με το νέο μοτέρ των 1,6 λτ. είναι πιο γρήγορο από στάση και εν κινήσει. Επιπλέον, μειωμένες παρουσιάζονται η κατανάλωση βενζίνης και οι εκπομπές CO2. Πρόσθετα, το μηχανικό αυτό σύνολο κερδίζει τις εντυπώσεις με την ελαστικότητά του, την πολιτισμένη λειτουργία και την προθυμία του στο πάτημα του γκαζιού, ενώ (σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις μας) είναι και πιο αθόρυβο.

 
 Toyota Corolla 1,6 Optimal Drive
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή-Βαθμολογία