Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/9/2009
Πρώτη επαφή
Το νέο μεγάλο βήμα
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 5407 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/9/2009
Το καλό, καλύτερο και στο δρόμο
To Μazda3 και στην προηγούμενη γενιά του παρουσίαζε μία ξεχωριστή -με σπορτίφ αναφορές- οδική συμπεριφορά. Το πιο στιβαρό πλαίσιο του νέου Mazda3 και το χαμηλότερο βάρος (-15 κιλά), σε συνδυασμό με τη βελτίωση σε επιμέρους τμήματα των αναρτήσεων (επιπλέον σημείο στήριξης της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων και μεγαλύτερη απόσταση βάσεων αντιστρεπτικής, αλλά και νέα γέφυρα στην εμπρός ανάρτηση με τα γόνατα ΜακΦέρσον και νέες βάσεις στήριξης του υποπλαισίου), καθιστούν και το νέο Mazda3 ευχάριστο και ιδιαίτερα ασφαλές οδηγικά. Η ρύθμιση της ανάρτησης παραμένει σφιχτή, ώστε να αποδίδονται τα σπορτίφ χαρακτηριστικά του στησίματός του στο δρόμο, ενώ η συμπεριφορά του νέου Mazda3 είναι ουδέτερη, με προβλέψιμα χαρακτηριστικά και στο όριο. Το σύστημα διεύθυνσης προσφέρει πολύ καλή αίσθηση και αμεσότητα (όπως και ο επιλογέας), ενώ τα φρένα ικανοποιούν με την αίσθηση και την αποτελεσματικότητα.
Το νέο Mazda3 είναι καλύτερο και σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς από τον προκάτοχό του, παρουσιάζοντας σπορτίφ χαρακτήρα για τα δεδομένα της κατηγορίας και ασφαλείς αντιδράσεις στο όριο. Η ανάρτηση είναι σφιχτή, αλλά δεν προβληματίζει με την παρεχόμενη άνεση των επιβατών.

 
 Νέο Mazda3
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρες - Επιδόσεις
Οδική συμπεριφορά
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Το ΜPS