Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/9/2009
TEST
Μονόδρομος
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 17128 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/9/2009
Με μέτριες επιδόσεις και αισθητό θόρυβο
Ο παλαιάς "κοπής" κινητήρας των 1,6 λτ. εμφανίζει μέτρια απόδοση, επιδόσεις και αυξημένο θόρυβο.
Το μοναδικό μηχανικό σύνολο βενζίνης με το οποίο διατίθεται το Logan MCV, το 8βάλβιδο των 1,6 λτ., απόδοσης 93 πραγματικών ίππων, δεν παρουσιάζει κάποιο σύγχρονο χαρακτηριστικό. Κατ' αρχήν εμφανίζει τραχύτητα στη λειτουργία του, ο θόρυβος που παράγει και φτάνει στην καμπίνα είναι αυξημένος ελέω έλλειψης ηχομόνωσης στο χώρο του κινητήρα, ενώ και οι ρυθμοί επιταχύνσεων είναι μέτριοι. Επιπλέον, η κατανάλωσή του είναι υψηλή για τα δεδομένα των πιο σύγχρονων μοτέρ ίδιας χωρητικότητας, τη στιγμή που η ισχύς του είναι χαμηλή. Πρόσθετα η απόδοση της ροπής σε υψηλές στροφές (130 Nm στις 4.740 σ.α.λ.) δεν ευνοεί το τράβηγμα σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ παράλληλα "ζωηρεύει" από τις μεσαίες στροφές και άνω, αλλά υπό τη συνοδεία θορύβου. Τέλος, όσον αφορά στο 5τάχυτο κιβώτιο, έχει καλή διάταξη και ο επιλογέας δεν είναι χαλαρός, όπως συνέβαινε σε παλαιότερα Renault, ωστόσο δεν αρέσκεται σε γρήγορες αλλαγές.
Θόρυβος (db)
4η ταχ. 100 χλμ./ώρα72,5
5η ταχ. 100 χλμ./ώρα71,6
5η ταχ. 120 χλμ./ώρα74,8
5η ταχ. 140 χλμ./ώρα76,1
Ρελαντί48,9
Μέσος όρος68,78

 
 Νέο Dacia Logan MCV 1,6 90 hp
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία