Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/10/2009
Πρώτη επαφή
Επέμβαση φρεσκάδας
Mε υψηλά αποθέματα ροπής
Διαβάστηκε από 3954 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/10/2009
Το μοτέρ των 260 ίππων παρέχει πολύ καλές επιδόσεις.
Κάτω από το καπό του CX-7 βρίσκεται ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού με χωρητικότητα 2,3 λίτρων, απόδοσης 260 ίππων. Στο δρόμο το μηχανικό σύνολο αυτό, σε συνδυασμό με το 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, μετακινεί το βαρύ αμάξωμα του μοντέλου σε αρκετά γρήγορους ρυθμούς, κάνοντάς το να φτάνει σε απαγορευμένα νούμερα ταχύτητας με ιδιαίτερη ευκολία. Στο ανανεωμένο CX-7, ο θόρυβος του κινητήρα που εισέρχεται στην καμπίνα είναι λιγότερος σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο, μιας και έχουν γίνει βελτιώσεις στην ηχομόνωση της καμπίνας, κάτι που συντελεί στην άνεση των επιβατών. Στην παρουσίαση του ιαπωνικού μοντέλου είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε και με ένα νέο πετρελαιοκίνητο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο, χωρητικότητας 2,2 λίτρων, το οποίο προσφέρει δύναμη από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας, χωρίς να αλλοιώνει το δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Πιο συγκεκριμένα, ο κινητήρας αυτός αποδίδει 173 ίππους και 400 Nm ροπής, με βασικό χαρακτηριστικό του ότι ακόμα και από τις 1.500 σ.α.λ. η απόκριση του δεξιού πεντάλ είναι πολύ καλή.

 
 Ανανεωμένο Mazda CX-7
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Φρεσκαρισμένος εσωτερικός διάκοσμος
Mε υψηλά αποθέματα ροπής
Σπορτίφ με αίσθηση στιβαρότητας στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά