Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/10/2009
TEST
Πολυσχιδής προσωπικότητα
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 51990 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/10/2009
Με πολύ καλά συνολικά χαρακτηριστικά
O 1,8 TSI κινητήρας των 160 ονομαστικών ίππων είναι γραμμικός, ελαστικός και κινεί γρήγορα το 1,5 τόνων αμάξωμα.
Το 2λιτρο FSI μηχανικό σύνολο των 150 ίππων και 200 Nm ροπής αντικαταστάθηκε στο ανανεωμένο μοντέλο από τον 1,8 TFSI, απόδοσης 160 ίππων και 250 Nm ροπής, που αποδίδονται μάλιστα σε χαμηλότερες στροφές, γεγονός που έχει ευνοήσει την ελαστικότητα και το τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, όπως και τις επιδόσεις. Παράλληλα, το υπερτροφοδοτούμενο αυτό μοτέρ ξεχωρίζει για τη γραμμική του απόδοση, αφού δεν υπάρχουν κενά ή ξεσπάσματα ισχύος, ενώ ο θόρυβος που φτάνει στην καμπίνα από τη λειτουργία του δε θα ενοχλήσει τους επιβάτες, ανεξαρτήτως ταχύτητας. Ακόμη έχει μειωθεί η κατανάλωση κατά 0,9 λτ./100 χλμ., αν και σε πιεσμένους ρυθμούς είναι αυξημένη και οι εκπομπές CO2 κατά 25 γρ./χλμ. (σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις).

 
 Ανανεωμένη Skoda Octavia5 Scout 4x4 1,8 TSI
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Εκτός δρόμου
Χώροι
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία